Ova masaža će vam pomoći da dižete još veće težine - Men`s Health

Ova masaža će vam pomoći da dižete još veće težine

Većina nas zna sve prednosti vežbanja s penastim valjkom: opušta mišiće, ublažava bolove, otklanja pritisak na zglobove, poboljšava opseg pokreta i brzinu oporavka između treninga. U stvari, u pitanju masaža mišića, koju možete sami da izvedete.

Pročitajte i Fitnes valjak-foam roller

Ali kada se poslednji put pomislili da vežbate podlaktice i bicepse penastim valjkom?

“Većina muškaraca naglašava mišiće donjeg dela tela poput butina i listova, a ignorišu ruke”, kaže Bi Džej Gadur, fitnes direktor Men’s Health-a.

Masirajte podlakticu svake ruke 2-5 minuta penastim valjkom. Na isti način možete da masirate i svoje bicepse.

Dakle, samo nekoliko minuta je potrebno da opustite mišiće nadlaktice i bicepsa, kao i da sprečite moguće povrede i poboljšate sposobnost izvođenja pokreta poput zgibova i mrtvog dizanja.

Saznajte i Kako da masirate bolne mišiće?

Pogledajte video: 

A.J.

Pročitajte i  Napregnite mišiće
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *