Petominutni intenzivni trening bučicama koji prži masne naslage - Men`s Health

Petominutni intenzivni trening bučicama koji prži masne naslage

Ovaj program treninga je svom autoru Gideonu Akandeu doneo titulu najboljeg fitnes trenera u 2015 godini.

1 trening, 2 bučice, 3 vežbe: Spremni za transformaciju?

Sve što vam treba jesu dva tega od 10 ili 12 kilograma.

Poenta je da svakog narednog minuta dodajete novu vežbu u rutinu treninga, tako da na kraju radite jedan veliki kompleks pokreta kružnog treninga bez ikakve pauze.

PROGRAM TRENINGA:

  • Prvi minut: Mrtvo dizanje ispravljenih nogu
  • Drugi minut: dodajte biceps pregib
  • Treći minut: dodajte iskorak
  • Četvrti minut: dodajte potisak iznad glave
  • Peti minut: ubacite sklekove

Tokom petog minuta, sve vežbe uradite unazad dok vam ne istekne vreme.

Pročitajte i 4 saveta za trening tegovima

Ukoliko trenirate snažno od starta do finiša, ovaj tip treninga je izuzetno eksplozivan i pružiće vam izražene rezultate.

Odradićete hiljade serija, pogodićete svaki mišić i pokrenućete proces topljenja masti.

A pošto trenirate po pet minuta bez pauze, isklesaćete i trbušnjake i steći zavidnu kondiciju.

Saznajte i Iskorak sa tegom iznad glave

Pročitajte i  Ova masaža će vam pomoći da dižete još veće težine
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *