Budite jedan od njih: 5 stvari koje svi fit ljudi već znaju - Men`s Health

Budite jedan od njih: 5 stvari koje svi fit ljudi već znaju

Nema boljeg osećaja nego kada nemate utisak da vežbate, ali i dalje radite nešto fenomenalno za svoju formu. To podrazumevadosta pešačenja,odbojke ili plivanja. To se zove “aktivni oporavak“. Ne možete stalno vežbati naporno, jer mišići neće imati dovoljno vremena da se oporave, što povećava rizik od povrede. Ali ako kombinujete naporne treninge sa danima laganih aktivnosti, ubrzaćete oporavak poboljšanjem protoka krvi kroz mišiće.

Otkrijte i Efikasni treninzi koji dižu motivaciju na maksimum!

NIKAD BEZ ZAGREVANJA

Aktivno zagrevanje, koje uključuje vežbe sa sopstvenom težinom, pomaže sportistima da trče brže i skaču dalje; što nije slučaj sa statičkim istezanjem.Dakle izmenite zagrevanje tako da najbolje odgovara vašim dnevnim zadacima na treningu. Ako trenirate brzinske sposobnosti,zagrejte se trčanjem. Ako radite vežbe za donji deo tela, zagrejte noge, kukove i zadnju ložu, hodajući četvoronoške i radeći bočne iskorake.

Saznajte i 9 ubedljivo najboljih vežbi za zagrevanje

POŠTEDITE SE POVREDA

Snažan trup i pokretljiva, ali stabilna ramena zajedno štite telo u trenucima slabosti.Većina vežbi ne zahteva ništa više od vaše sopstvene težine ili elastičnih traka zavežbanje. Ove lagane vežbe vas čine fleksibilnijim,za razliku od “bilderskih“vežbi kao što je rameni potisak iznad glave.Na ovaj način istovremeno angažujete trup i poboljšavate opseg pokreta u ramenima. To doprinosi prevenciji od povreda i u teretani i na terenu.

BRŽE JE BOLJE

Brzi i eksplozivni pokreti razvijaju moć i snagu tako što vam dozvoljavaju da ispoljite veću silu, a kratki periodi oporavka razvijaju uslovne reakcije. Ubrzajte tempo i izvući ćete više iz vašeg treninga poboljšanjem kvaliteta izvođenja svake serije. Periode odmora zadržite na 30 – 45sekundi, a izvodite vežbe što eksplozivnije. Naravno,ne treba da radite toliko brzo da narušite tehniku izvođenja.

Pročitajte i  Urnebesni GIF-ovi koji pokazuju šta radite pogrešno u teretani!

Saznajte i 10 motivacionih citata

Dakle, kada vam opadne brzina ponavljanja,prekinite vežbu i odmorite,a onda ponovo navalite.

CILJ OPRAVDAVA TRENING

Kada ste samo vi protiv tegova i dalje je teško da održite motivaciju. Zato uvek morate pronaći novi izazov – bilo šta što može učiniti da vam teretana manje izgleda kao obaveza.Pronađite nešto što ranije niste radili i neka vam to bude okidač da radite napornije. Kada podsetite sebe zašto vežbate, lako je da ostanete motivisani.

BONUS SAVET

Iskoristite sunčane jesenje dane da,umesto na traci u teretani,kardio odradite na inspirativnim mestima u gradu.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *