Pravi muškarci rade zgibove - Men`s Health

Pravi muškarci rade zgibove

I zašto biste za ime samog velikog Arnolda želeli to da uradite? Koristite ovo vežbanje, 3 dana nedeljno, odmarajući se po jedan dan izmeu sesija. Ono naglašava negativan ili opadajući deo zgibova —proverene tehnike za brzo podizanje nivoa vaše snage.

POTEZ
Postavite klupu ili čvrstu kutiju ispod šipke za zgibove. Zatim kročite na klupu i obuhvatite šipku sa donje strane. Poskočite tako da vam grudi budu u visini ruku, zatim prekrstite stopala iza vas. Probajte da za 10 sekundi spustite svoje telo dok vam se ruke ne isprave. Ako je ovo isuviše teško, spuštajte sebe onoliko sporo koliko to možete. To je jedan set.

RUTINA
Uradite tri seta, odmarajući se 90 sekundi nakon svakog. Jednom kada uspete da izdržite punih deset sekundi da spustite vaše telo od starta do finiša u sva tri seta, dodajte i četvrti. U svom sledećem vežbanju smanjite odmor između setova na 75 sekundi. Uradite vaš četvrti set samo ako ste i dalje u stanju da kompletirate sva tri 10-sekundna seta.

PROGRES
Svaki put kada dospete do 4 seta, smanjite period odmaranja u sledećem vežbanju za dodatnih 15 sekundi. Kada budete u mogućnosti da kompletirate tri desetsekundna seta sa pauzama od 45 sekundi, bićete u stanju da izvedete bar jedan zgib. Uskoro ćete biti u mnogo boljoj formi.

Pročitajte i  Kako pozicija laktova utiče na izvođenje bench presa

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *