Dejvid Mekintoš: 5 fitnes tajni za uspeh - Men`s Health

Dejvid Mekintoš: 5 fitnes tajni za uspeh

HIIT TRENING

Često vam se dešava da provodite sate i sate u teretani, jer mislite da što duže trenirate i rezultati će biti vidljiviji? Imajte na umu da dužina vašeg treninga neće nužno dati željene rezultate, pa se zato preorijentišite na visokointenzivne intervalne treninge, koji uključuju naizmenične nalete intenzivnih vežbi i manje intenzivnih vežbi.

Kristijano Ronaldo: 15 najboljih fitnes saveta koje ste do sad čuli

HIIT treninzi će vam pružiti isti učinak kao i duži, manje intenzivni treninzi, a uz to ćete ubrzati i metabolizam, što znači da što manje vremena provodite u teretani, imaćete bolje i efikasnije rezultate.

ŠEJK PRE I POSLE TRENINGA

Vodite računa da uvek budete u dobroj formi i puni energije. Stoga pripremite organizam na odgovarajući način i adekvatnom ishranom.

Ishrana pre i posle treninga: Hrana za snažne mišiće!

Obrok pre treninga treba da vam obezbedi dovoljno energije za optimalan učinak i da vam pomogne da imate dovoljno snage tokom treninga. Završite trening proteinskim šejkom, kako biste potpomogli rast i oporavak mišića.

RADITE VEŽBE SA SOPSTVENOM TEŽINOM

Kao što je dobro da radite na mašinama i koristite odgovarajuće težine, tako je veoma bitno da koristite i sopstvenu težinu tokom treninga. Stoga u svoj trening ubacite i čučnjeve, iskorake i zgibove, kako biste poboljšali sveukupnu spremnost i formu i brzo izdefinisali vaš torzo. Kako biste bili sigurni da ćete napredovati, koristite razlličite varijacije svake vežbe i povećavajte intenzitet.

Osim toga što će vam vežbe sa sopstvenom težinom pomoći da se menjate u kontinuitetu, one će vam omogućiti da vežbate bilo kada i bilo gde bez skupe opreme i karte za teretanu.

Saznajte i 5 vežbi sa sopstvenom težinom za snažnije jezgro

MENJAJTE PLAN TRENINGA

Pročitajte i  Iz Rusije s ljubavlju

Morate stalno da iznenađujete svoje telo, pa stoga stalno menjate rutinu treninga radeći uvek različite grupe mišića kako se ne biste smorili jednim istim treningom.

Ukoliko stalno radite po jednom programu, vaše telo će se adaptirati na vežbe i veoma malo ćete napredovati.

Izbegavajte da šokirate telo kombinacijom kardio i treninga tegovima.

Zakon varijacija: Poboljašjte rezultate promena u treningu

PRAVILNA ISHRANA

Uz kvalitetan trening treba vam kvalitetna i adekvatna ishrana. Potrudite se da često jedete sveže voće i povrće, koji su pravi izvor vitamina, minerala i nutrijenata.

Ako vam je nekada teško da napravite obrok, onda je najbolji da napravite miks voća i povrća sa ovsenim pahuljicama, lanenim semeneom, lešnicima i bananama kako biste nahranili svoje telo i pospešili rast mišića.

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *