Vreme je za sklekove: 2 izazova za čeličan trbušni zid - Men`s Health

Vreme je za sklekove: 2 izazova za čeličan trbušni zid

Otkrijte dva fenomenalna izazova sa sklekovima koji će isklesati vaše trbušnjake, a koje je osmislio poznati fitnes ekspert Bi Džej Gadur iz Men’s Health-a.

Saznajte i Najbolja dnevna doza sklekova za kameno telo!

PRVI IZAZOV

Stanite u poziciju za sklek ispred benča. Uradite sklek i potom kada se vratite u početnu poziciju, napravite kratku pauzu.

Potom stavite oba stopala na benč i uradite sklek u toj poziciji, praveći kratak predah u gornjoj poziciji skleka. Ovo je jedno ponavljanje.

Uradite koliko god možete ponavljanja bez odmora, ponavljajući naizmenično sklek na podu i s nogama na benču.

Pročitajte i 8 varijacija sklekova koje nećete zaboraviti

DRUGI IZAZOV

Ovog puta se nalazite u poziciji za sklek iza benča. Uradite sklek, a kada se budete našli u gornjoj poziciji ove vežbe,  stavite na benč levu, a potom i desnu ruku.

Sada se nalazite u poziciji plenka sa ispravljenim i uzdignutim telom. Prošetajte dok vaše ruke ne budu direktno ispod vašh ramena.

Napravite kratak predah, a potom uradite sklek sa rukama na benču.

Ponovo pravite korake unazad dok se ne budete našli u poziciji plenka. Spustite ruke na pod i uradite još jedan sklek.

Ovo je jedno ponavljanje, a potrebno je da uradite što više ponavljanja možete bez prestanka.

Otkrijte i Sedmominutni trening za snažnije trbušnjake

Pročitajte i  7 pregiba za veći biceps
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *