Vrhunsko istezanje - Men`s Health

Vrhunsko istezanje

Ovu vežbu osmislio je Džon Kon, M.S, C.S.C.S. specijaliste za fudbalski trening iz Severne Karoline. Svaki od ovih pokreta se nadovezuje na sledeći, što rezultira da mišići pređu sa sporog na brži režim rada, smanjujući tako šanse za nastajanje povrede.

PRVI POKRET
Napravite pretklon, tako da vam ruke dodirnu tlo, a onda ih pomerite u stranu. Kolena treba da budu iza kukova, a ruke neznatno ispred ramena. Zatim ispravljajte noge i kičmu. Zadržite položaj 3 sekunde.

DRUGI POKRET
Ispravite se i iskoračite desnom nogom, tako da je desno koleno direktno iznad desne pete. Spustite kukove na dole i stavite ruke na tlo. Zadržite položaj 3 sekunde.

TREĆI POKRET
Podignite trup tako da vam je kičma prava. Ukrstite prste i podignite ruke iznad glave. Zatim, neznatno izvijte leđa i zadržite položaj 3 sekunde. Ponovite ceo krug istezanja, ali ovog puta iskoračite levom nogom.

Pročitajte i  Snaga kvadricepsa: Ultimativni program od 6 vežbi!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *