Brutalne serije za sagorevanje masti - Men`s Health

Brutalne serije za sagorevanje masti

Da li ste nekada trenirali pod stresom? Ovo je upravo jedan od takvih brutalni treninga Džejsona Patmora iz JDP Fitnesa iz Londona.

Podesite štopericu na jedan minut. “Uradite seriju i odmarajte koliko god vam je preostalo do isteka minuta pre nego što krenete na sledeću vežbu.”

Saznajte i 3 vežbe koje prže masne naslage (ali čuvaju masu!)

Uradite 5 serija dve vežbe sa po 10 ponavljanja, pa se malo odmorite i pripremite na eksplozivno sagorevanje kalorija.

Vežba 1: MRTVO DIZANJE ŠIPKOM
5 serija, 10 ponavljanja, bez odmora

Vežba 2: SKLEKOVI
5 serija, 10 ponavljanja, odmor – koliko je ostalo od minuta

Čim vam istekne minut, vratite se na prethodnu vežbu. Kada uradite sve serije, odmorite 2, 3 minuta pre nego što pređete na sledeću.

1 izazov, 4 vežbe: Sagorite masne naslage još brže

Vežba 3: ČUČANJ ŠIPKOM
5 serija, 10 ponavljanja, bez odmora

Vežba 4: ISKORAK SA SKOKOM
5 serija, 10 ponavljanja, odmor – koliko je ostalo od minuta

Odmorite se dva, tri minuta pre nego što krenete na poslednju vežbu i uzbudljivu završnicu.

Vežba 5: JEDNORUČNI ZAMAH KETLBELOM
5 serija, 10 ponavljanja sa svake strane, odmor – koliko je ostalo od minuta

Pročitajte i 6 vežbi koje brutalno sagorevaju masne naslage

A.J.

Pročitajte i  1 izazov, 4 vežbe: Sagorite masne naslage još brže
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *