3 vežbe koje prže masne naslage (ali čuvaju masu!) - Men`s Health

3 vežbe koje prže masne naslage (ali čuvaju masu!)

Većina treninga za sagorevanje masnih naslaga i poboljšanja izdržljivosti, slabi vašu snagu. Zapravo, izbegavanje dizanja velikih težina dok trenirate u želji da smršate može da rezultuje gubitkom snage, ostavljajući vas slabijim nego što ste bili na početku.

Snaga i nadmoć: Vežbajte sve tri glave ramena

Rešenje je da dodate određene vežbe na početku vašeg treninga.

ZADNJI ČUČANJ, BENČ PRES I VESLANJE U PRETKLONU

Otvorite seriju sa nekoliko serija dizanja velikih težina kroz zadnje čučnjeve, benč pres i veslanje u pretklonu kako biste sačuvali snagu i mišićnu masu.

Pretpostavimo da imate dva različita treninga nedeljno, trening A i B.

Trik za finiš: Završite trening ovako i masne naslage će nestati

U prvoj nedelji, započnite trening A čučnjevima.

  • 1 serija, 5 ponavljanja sa 60 procenata najveće težine koju možete da podignete u jednom ponavljanju
  • 2 serije, 4 ponavljanja sa 70 procenata
  • 3 serije, 3 ponavljanja sa 80 procenata

Trening B radite po istom principu samo započnite benč presom.

Kada ponovite trening A u finalnom treningu nedelje, pratite istu proceduru samo sa veslanjem šipkom u pretklonu.

Sledeće nedelje ponovite krug, izvodeći čučanj u treningu B, benč pres u treningu A i veslanje u treningu B.

Pratite ovaj obrazac 6 nedelja.

Saznajte i Kako spržiti masne naslage s butina za 30 dana?

A.J.

Pročitajte i  Zašto je promena hvata ključna u postizanju maksimalnih rezultata?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *