Najbolji načini da nabildujete mišiće grudi - Men`s Health

Najbolji načini da nabildujete mišiće grudi

DIŽITE VELIKE TEŽINE NA BENČU

Reg Park je bio jedan od prvih ljudi koji je podigao iz benča 227 kg, Čak Sipes je bio blizu svetskog rekorda u benč presu, a Arnold je počeo kao powerlifter. Svi pomenuti muškarci su podizali mnogo iz benča i to se odrazilo na njihovo bildovanje grudi.

Saznajte i Kako da izvedete benč pres kao NFL igrači

 

IZVODITE PULLOVERE

Skoro svaki bodibilder starog kova sa sjajnim grudima je izvodio pulovere šipkom ili bučicama. Ne samo što ova vežba pogađa grudi već pogađa i lat i međurebarne mišiće.

Ova vežba na mašini sa kablovima je efektnija za lat mišiće, dok je ova ista vežba, koja se izvodi šipkom ili bučicama, delotvornija za grudi. Puloveri šipkom ili bučicama su neophodni ako želite da stvorite iluziju većih grudi.

Vin Dizel: Fenomenalan program za grudi

BENČ PRES OBRNUTIM HVATOM

Nedavna kanadska studija je pokazala da benč pres obrnutim hvatom izaziva za 30 procenata veće mišiće gornjih grudi od tradicionalnog benča. Uz to, ova vežba je mnogo lakša za ramena od običnog benč presa.

Čelične grudi: 5 dokazano najboljih vežbi

LETENJE LANCIMA

Letenje bučicama je idealna vežba zbog istezanja tokom pokreta, ali mana je što čim skupite ruke, preopterećenje nestaje i postaje lako.

Zato vam letenje lancima omogućava da optereti čitav niz pokreta i brži i sigurniji napredak vaših grudi.

Mišićna masa grudi: 10 centimetara više za samo tri nedelje!

A.J.

Pročitajte i  Leg pres sa dva i po puta većom težionom od vaše
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *