Saveti čoveka koji može da uradi 10.000 legionara! - Men`s Health

Saveti čoveka koji može da uradi 10.000 legionara!

Zamislite da 48 sati ne radite ništa drugo osim legionara. Ne jedete, ne spavate, već samo radite legionare. Ova “noćna mora” je stvarnost Džoša Zitomera, trenera koji je postavio novi svetski rekord u ovoj disciplini, nakon što je uradio 10.000 legionara za 48 sati kako bi pomogao davanje novca u dobrotvorne svrhe za decu.

Otkrijte i Fitness saveti čoveka koji može da uradi 6.737 zgibova

Ovaj fizički napor očigledno zahteva i mnogo mentalne pripreme.

DVE STRATEGIJE

“Imao sam dve strategije. Prva je bila serija od 250”, objašnjava Zitomer. Nakon svake serije, on bi napravio pauzu dovoljno dugu da popije vodu, nekoliko gutljaja sportskog pića sa elektrolitima i nekoliko zalogaja niskokalorične hrane poput ovsene kaše sa orašastim plodovima i suvim grožđem ili sendvič sa puterom od kikirikija i džemom sa nutelom (oko 7000. urađenog legionara, Zitomer bi sebi dopuštao da uzme parče pice).Jednom kad bi mu serija od 250 legionara postala previše teška, on bi se fokusirao samo na napredak i primenio sledeću taktiku: radio je 8 minuta legionare i 2 minuta se odmarao.

“Oko 6000. legionara sam postao robot i išao kroz pokrete kao da bola uopšte nema. Mi smo spremniji da izdržimo mnogo više bola, nego što mislimo, a mnogi od nas nikada ne izlazi iz svoje zone komfora.

Rekord u plenku: Upoznajte čoveka koji je izdržao 4 i po sata

Ovo su bile dve strategije rekordera u legionarima,a pogledajte najbolje saveta mastera ove discipline:

TRENIRAJTE TRICEPS I JEZGRO

Za većinu je najteži deo uraditi sklek i zapravo podići sebe sa poda. Zitomer ima dva saveta kako da olakšate sebi ove pokrete.

Pre svega se fokusirajte na triceps. “Tokom treninga bih uradio 10 triceps sklekova za svaki legionar”, kaže Zitomer. Ovo znači da svaki put kada radite legionara, uradite dovoljno sklekova kako biste umorili svoje ruke, a potom nastavite sa vežbom. Nekoliko serija ovakvog treninga će garantovati da kada budete radili regularne legionare za mesec dana, ruke će vam biti mnogo lakše.

Saznajte i Najjednostavniji, a najteži trening za grudi i triceps!

Uvek želite da pogodite jezgro, jer vam zategnut i jak središnji deo tela može pomoći u skleku i da podignete sebe u uspravnom, stojeću poziciju. Kao i kod prethodnog saveta, i treniranje jezgra možete ubaciti u toku izvođenja legionara.

Pročitajte i  ZAUVEK IH IZBACITE IZ TRENINGA: 4 pokreta koja će upropastiti vaše telo

“Spustio bih se dole i umesto da uradim sklek i da se odmah vratim u početnu poziciju, uradio bih seriju pokreta za jezgro, a sve vreme bih bio u poziciji skleka, a potom bi se vratio”, kaže Zitomer.Pokušajte sa penjanjem uz planinu ili privlačenjem kolena u suprotni lakat.

SAČUVAJTE NOGE

Nakon što uradite sklek, želite da vaši kukovi budu toliko visoki kako biste pravilno skočili i ne biste pravili preveliki pritisak na kolena.

Pročitajte i Varijacija legionara koja najbolje prži masne naslage!

Ako su vaši kukovi nekoliko centimetara viši, nećete morati da uradite čučanj iz niske pozicije kada budete ustajali iz skleka u početnu poziciju.

FOKUSIRAJTE SE NA DISANJE

“Udahnite u toku skleka, izdahnite u toku eksplozivnog skoka. Kada udišete, zaštitićete donja leđa stvarajući pritisaku svojo trbušnjoj duplji i podršku, a onda kada izdišete u toku eksplozivnog pokreta, imaćete tipičan trening snage.

Mentalni trening: 6 vežbi koje će ojačati vašu snagu volje

MENTALNA PRIPREMA

Kako bi uradio hiljade legionara, Zitomer je imao nekoliko mentalnih trikova. Početnicima predlaže da svaki legionar posmatraju kao jednu, jedinu vežbu.

Otkrijte i Kako raditi legionare brže nego ikada pre?

“Uradite jedan legionar,pa razmislite o sledećem i jednom kada počnete da mislite o njima kao o seriji od 30 legionara, osećaćete se obeshrabreno”, kaže on. Ili pokušajte da izaberete deo pokreta i fokusirajte se samo na njega. Na taj način, skrećete pažnju od vaših gorućih leđa ili umornih grudi.

Ono što je najvažnije,nemojte da se fokusirate na to koliko su legionari bezveze. Zitomer veruje da ukoliko smo opsednuti nečim boleće nas više, jer se um više koncentriše na opsesiju nego na potencijal našeg tela.

POSLE TRENINGA – PENASTI VALJAK

“Duboki mišići srednjih ili donjih leđa su veoma stresirani tokom legionara, pa su zato vežbe na penastom valjku veoma važne kako biste opustili mišiće”, kaže Zitomer.

Izazov smrti: Brutalni legionar za čelične mišiće

On lično koristi lopticu za bejzbol, a ne penasti valjak. “Malo je agresivnije, a takođe pogađa ključne regije”, završava Zitomer.

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *