Vežba koja će transformisati vaše mišiće nogu - Men`s Health

Vežba koja će transformisati vaše mišiće nogu

Postoji hiljadu vežbi koje biste mogli da radite za donji deo tela, ali Bi Džej Gadur, fitnes eksper Men’s Healtha želi da se fokusirate na samo jednu vežbu i da napadnete mišiće gluteusa, kvadricepsa, kukova i listova brutalnom varijacijom bugarskog split čučnja.

Saznajte i Trening za noge koji povećava nivo testosterona

Sigurno znate da obična verzija bugarskog čučnja podrazumeva da vam je zadnja noga na benču, ali ova varijacija vežbe je teža zato što podižete i prednju nogu na podlogu, što vam omogućava da donji deo tela napadnete još jače.

“Ova vežba stvara veće savijanje kukova i kolena, što poboljšava rast mišića gluteusa i kvadricepsa”, ističe Gadur.

Pročitajte i Kako pravilno izvesti bugarski čučanj?

 

Uradite 10 ponavljanja desnom nogom, pa onda odmarajte dok ne istekne jedan minut. Potom uradite 10 ponavljanja levom nogom i odmarajte dok ne istekne drugi minut.

Izazov za najhrabrije: 6 najtežih vežbi za veće noge!

Ponavljajte ovaj obrazac dok ne uradite po 100 ponavljanja svakom nogom, a za to će vam trebati 20 minuta.

Svaki put kada budete radili ovu vežbu, povećavajte broj ponavljanja makar za jedan, a vaš krajnji cilj treba da bude 100 ponavljanja svakom nogom za 10 minuta.

Otkrijte  i 3 efikasne vežbe za noge vrhunskih fudbalera!

A.J.

Pročitajte i  Upoznajte čučanj: 7 varijacija koje će poboljšati vaš trening
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *