Fitness saveti čoveka koji može da uradi 6.737 zgibova - Men`s Health

Fitness saveti čoveka koji može da uradi 6.737 zgibova

Za neke je izvođenje jednog jedinog perfektnog zgiba fantazija, što uvećava naše oduševljenje Rodnijem Hanom (54), koji je postavio novi neverovatan rekord u ovoj disciplini. Han je uradio 6737 u roku od 24 sata!

Ne garantujemo vam da ćete usvajanjem sledećih saveta moći da uradite hiljade zgibova, ali smo sigurni da ćete moći da uradite nekoliko ponavljanja više.

Kristijano Ronaldo: 15 najboljih fitnes saveta koji ste do sad čuli

VEŽBAJTE SA TRX TRAKOM

Trx traka je najbolja oprema, koja će vam pomoći da dospete u idealnu formu pre izvođenja zgibova. Radite zgibove sa trx trakom, koja će vam pružati otpor i pomoći vam da se pripremiti za prvi savršen zgib.

“Koristio sam je nekoliko puta kako bih pomogao ljudima da ojačaju svoje telo i dospeju u pravu formu za izvođenje zgibova. Ovo je sjajan način za početnike da rade svoje lat mišiće i sve mišiće oko lopatice, koji će im biti potrebni prilikom izvođenja zgibova”, kaže Han.

Pročitajte i: Moćan trening sa TRX trakom za celo telo!

DODAJTE TEŽINU

“Razlog zbog kojeg sam trenirao sa težinom oko struka jeste što sam hteo da imam u vidu kako ću se osećati nakon četiri, pet ili šest sati u toku pravog takmičenja”, kaže Han.

Međutim, pre svega budite sigurni da možete da izvedete najmanje 15 uzastopnih zgibova.

“Jednom kad budete mogli da uradite 15 ponavljanja, dodajte težinu od 2 kg (možete da držite bučicu između stopala ili da nosite pojas s težinom). Kada budete mogli da uradite 15 ponavljanja s ovom težinom, dodajte još dva kilograma”, savetuje Han.

Otkrijte: Saveti čoveka koji je zauvek promenio svet fitnesa

POKUŠAJTE SA IZNENADNIM NAPADOM OD 30 SEKUNDI

Kako biste povećali snagu i izdržljivost gornjeg dela tela, Han sugeriše da odredite određeni broj ponavljanja koji ćete da uradite u roku od 30 sekundi. Počnite lagano, radeći samo jedno ponavljanje u roku od 30 sekundi. Potom vidite koliko možete da se zadržite u gornjoj poziciji. Kako budete postajali bolji i bolji, povećajte broj ponavljanja koje možete da uradite u roku od 30 sekundi ili broj minuta.

Pročitajte i  Crossfit legenda: 5 trening saveta Meta Frejzera

“Bilo je dana kada sam mogao da uradim 3 ponavljanja na svakih 30 sekundi sa 11 kg težine za sat ipo vremena. Potom bih skinuo težinu i sledećih sat ipo bih radio bez težina, na svakih 30 sekundi po 3 ili čak 4 ponavljanja”, kaže Han.

Saznajte: 7 saveta za savršeno mrtvo dizanje

MENJAJTE HVAT

“Morate da kombinujete hvatove: neutralni, jednoručni, spojene ruke, razdvojene, u bilo kom položaju”, savetuje Han.

Različiti hvatovi će pogađati različite grupe mišića, neutralni hvat više angažuje nadlaktice, dok će uski hvat više pogoditi biseps, a široki hvat će više raditi lat mišiće. Svi ovi hvatovi su važni sa bildovanje snage, pa pokušajte da kombinujete tri ili četiri različita hvata tokom svakog treninga.

Pogledajte: 9 hardcore varijacija zgibova koje nećete zaboraviti

NAUČITE DA OJAČATE KROZ BOL

Ne možete da uradite 6737 zgibova, a da ne prođete i naučite da ojačate psihu i telo kroz spoznaju neverovatnog bola. Hanova tehnika za borbu sa bolom jeste povezanost sa njegovom rutinom od 30 sekundi.

Otkrijte i Šta morate da znate da biste pravilno izveli zgib

“Ukoliko radite 5 ili 6 sekundi ponavljanja, onda se odmorite 24 ili 25 sekundi. Za to vreme mlečna kiselina će nestati tek toliko da možete da se vratite i uradite još jednu seriju”, otkriva Han.

“Na ovaj način, moje telo se menja, dobijam više mišića i sagorevam 3 procenta telesnih masnoća za sedam nedelja”, kaže Han.

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *