Trening ketlbelom koji će zapaliti sve grupe mišića - Men`s Health

Trening ketlbelom koji će zapaliti sve grupe mišića

Zaboravite na prethodne trening ketlbelom, jer je ovo jedini trening koji treba da znate i koji ćete vam pružiti najbolje rezultate.

Svaku vežbu izvodite 20 sekundi, pa potom radite 20 sekundi zamaha ketlbelom.

Odmarajte minut, pa ponovite ceo krug još dva puta.

Saznajte i 5 vežbi ketlbelom koje “brišu” salo sa stomaka

Vežba1: ZAMAH KETLBELOM

Ova vežba pogađa ramena, leđa, jezgro i noge.

Vežba 2: VRUĆI KROMPIR RUSKI TVIST

Ako želite izvajane trbušnjake, sedite na pod, podignite noge ispred vas, držeći ketlbel u jednoj ruci. Premeštajte ketlbel iz ruke u ruku kao da držite vruć krompir, držeći laktove čvrsto uz rebra i pomerajući ih levo desno dok premeštate ketlbel iz ruke u ruku.

Pročitajte i Kratak trening ketlbelom koji prži masne naslage

Vežba 3: ČUČANJ S PEHAROM

Vežba 4: CRUSH PREGIB

Ovom vežbom ćete raditi biceps i grudi.

Saznajte koje vežbe sagorevaju kalorije satima nakon treninga

Vežba 5: OKRETANJE KETLBELA OKO TELA I ŠETNJA

Kako biste ojačali biceps, snagu hvata i jezgro, držite ketlbel za ručku i pravite krug oko tela dok stojite.

Kada usavršite ovaj potez, počnite da šetate dok pravite krug ketlbelom oko svog struka.

Otkrijte i Trening koji sagoreva 1000 kalorija?

A.J.

Pročitajte i  Trominutni trening koji možete da odradite dok gledate TV
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *