Kristijano Ronaldo: 15 najboljih fitnes saveta koje ste do sad čuli - Men`s Health

Kristijano Ronaldo: 15 najboljih fitnes saveta koje ste do sad čuli

Od mršavog klinca koji je došao u Mančester Junajted s velikim snovima, Ronaldo je za samo nekoliko godina izgradio impresivno telo koje mu je pomoglo da dostigne neslućene visine i dokaže da su očekivanja onih koji su obožavali njegovog starijeg kolegu s kojim deli prezime bila opravdana.

Tajna uspeha: Koliko sati dnevno trenira Kristijano Ronaldo

Danas, kada se, pored Mesija i Đokovića, smatra jednim od najboljih sportista na svetu, on otkriva principe zahvaljujući kojima je uspeo da ostvari svoje snove.

1. Naučite da trenirate um, a ne samo telo. Mentalna snaga je važna koliko i fizička i pomoći će vam da ostvarite svoje ciljeve.

 

2. Budite disciplinovani. Zadržite motivaciju i poštujte rutinu. Nema prečica ako želite uspeh koji će trajati.

3. Postavite sebi ciljeve. Tako ćete ostati fokusirani i aktivni.

4. Vežbanje s trening partnerom je dobar način da izgradite takmičarski duh i pogurate sebe do krajnjih granica. Ukoliko trenirate s nekim ko je na istom nivou kao vi, pomoći ćete jedno drugom da brže napredujete.

5. Dovoljno sna je od velikog značaja za kvalitetan trening. Potrebno je odlaziti rano u krevet i ustajati ranije. Spavanje pomaže u obnavljanju mišića, a to je nešto što nam svima treba.

Vežbaj kao Ronaldo: Kako trenira najbolji fudbaler sveta

6. Dobro zagrevanje je prevencija od povreda. Lagano trčanje, strečing ili kardio vežbe su odlične za početak. Pokušajte da zagrevanje liči na trening koji je pred vama, bilo da je to trčanje na traci ili vožnja bicikla.

7. Kombinujte. Preporučujemo vam kombinacije kardio treninga (trčanje ili veslanje) s treninzima snage da biste napali sve mišićne grupe i tako povećali kako snagu tako i izdržljivost. A uz to, ovako je zanimljivije.

Pročitajte i  Kontroverzni seks-vodič za muškarce

8. Visok intenzitet treninga je važan jer unapređuje protok krvi i izdržljivost. Sprinterski drilovi pomoći će bez obzira na to da li radite u teretani ili na otvorenom. Probajte i dodajte svakoj vrsti treninga koji radite.

9. Kardio sesije takođe grade izdržljivost. Probajte na početku da ih radite u periodu od 30 minuta. Povećavajte broj sesija kako postajete snažniji.

 

10. Radite vežbe gde god možete. Možete da radite trbušnjake u krevetu posle buđenja i pre spavanja. Kada duboko uđete u određene rutine one vremenom postanu vaša navika.

11. Dobar trening treba kombinovati sa zdravom ishranom. Vrhunski sportisti jedu visokoproteinske obroke, s puno ugljenih hidrata, voća i povrća. Naravno, treba izbegavati hranu bogatu šećerima. Uvek je poželjna riba, kao i standardni stejk sa salatom.

12. Ostanite hidrirani. Konzumiranje dovoljno vode je od velikog značaja. Izbegavajte alkohol.

Saznajte: Kako se hrani najbolji fudbaler na svetu?

13. Jedite redovno. Ako redovno vežbate, neophodno je da imate bogate zalihe energije, a to ćete postići redovnim obrocima. Šest manjih obroka dnevno je idealna formula!

14. Značajna stvar je i dobra muzika. Ona će nam pomoći da se isključimo, motivišemo i damo svoj maksimum.

15. Opustite se. Trening i fizička spremnost su najvažniji, ali životni stil i te kako pomaže u dobrim rezultatima. Vreme provedeno s porodicom i prijateljima pomoći će vam da ostanete pozitivni.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *