Da li je ovo najefikasnija vežba za trbušnjake? - Men`s Health

Da li je ovo najefikasnija vežba za trbušnjake?

Sedite i isklešite trbušnjake.

“Ne, uopšte nije tako lako kao što zvuči, ali prihvatite ovaj sjajan savet”, kaže fitnes ekspert Men’s Health-a Bi Džej Gadur.
Naravno, Gadur nije mislio na obično sedenje u kancelariji i bildovanje trbušnjaka, već na L sedenje, klasičnu vežbu za jačanje jezgra.

2 u 1: Vežba za noge koja će izvajati vaše trbušnjake!

“L sedenje zahteva ozbiljnu snagu i elastičnost u pokretu”, kaže Gadur. “Ali je vežba koju morate da uvrstite u svoj trening, jer gradi trbušne mišiće, struka i ramena kao još samo nekoliko vežbi”, dodaje on.

Zadržite se u poziciji L sedenja (oslanjajući se na ruke) 5 do 10 sekundi, pa se opustite, pa ponovo držite još 5 do 10 sekundi, pa se ponovo odmorite i tako nastavite sve dok izvođenje vežbe ne bude 30 do 60 sekundi.

 

Ovako vežbajte sve dok ne budete mogli da izdržite u ovoj poziciji ravno 30 sekundi bez odmaranja.

Ovu vežbu možete da radite na pararelnim šipkama, benču, stolici…

Otkrijte i Vežbajte trbušnjake u prirodi

Imajte na umu da što su vam duže noge, ova vežba s ispravljenim nogama će vam biti još teža.

A.J.

Pročitajte i  Podignite fizičku formu
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *