Trening kod kuće: 4 vežbe koje aktiviraju sve grupe mišića - Men`s Health

Trening kod kuće: 4 vežbe koje aktiviraju sve grupe mišića

Zamenite određeni broj ponavljanja vežbe broj sekundi koju ćete neku vežbu izvoditi i napravili ste ključni korak ka treningu koji angažuje sve vrste mišića. Kratak predah između vežbi održaće visok broj otkucaja vašeg srca i povećati broj sagorenih kalorija, ali će vam dati dovoljno vremena da predahnete i završite svaku seriju.

Saznajte i 8 najboljih brzih vežbi za sve mišićne grupe

Svaku vežbu izvodite 30 sekundi, a potom se brzo odmorite 15 sekundi i nastavite sa sledećom vežbom.

Ponovite ceo krug pet put kako biste uradite potpuno svaku vežbu.

Vežba 1: SKLEK SPAJDERMENA
5 serija, 30 sekundi ponavljanja, odmor 15 sekundi

Za čelično telo: Najbolje varijacije skleka

Vežba 2: ČUČANJ S PEHAROM (BUČICOM)
5 serija, 30 sekundi ponavljanja, odmor 15 sekundi

Vežba 3: LATERALNI SKOK
5 serija, 30 sekundi ponavljanja, odmor 15 sekundi

Otkrijte i 3 nesvakidašnja načina da izgradite mišićnu masu

 Vežba 4BODYSAW

5 serija, 30 sekundi ponavljanja, odmor 15 sekundi

Saznajte i 2 vežbe koje će preoblikovati vaše telo do neprepoznatljivosti

Pročitajte i  #Motivacija: Odel Bekam Jr. u pripremi za novu sezonu (VIDEO)
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *