Najčešće greške kod trbušnjaka - Men`s Health

Najčešće greške kod trbušnjaka

Ovog puta nećemo u obzir uzimati režim ishrane, ali trening za trbušnjake, kao i svaki drugi trening ima za cilj da osetite da se nešto uradili kako treba. Dijeta može da vam bude savršena i već ste odredili vežbe koje će vas “iseći”, ali ukoliko dok radite trbušnjake pravite i ove male greške, vaši rezultati će se svakako smanjiti. Zato će vam personalni trener Alfonsa Moretija ( Angry Trainer Fitness.com) otkriti koje se to male greške najčešće zanemaruju kada je u pitanju trening trbušnjaka.

ZAKLJUČATE STOPALA
Možda ste mislili da ćete moći da se koncetrišete na vaš abdomen ukoliko zalepite stopala za pod ili ih “zaključate” na spravi za trbušnjake, ali to nije uvekslučaj. “Kada zalepite stopala za pod tokom običnih trbušnjaka, može da se desi da ćete više koristiti mišiće kuka, kako bi zadršali kolena što bliže vama, nego što biste koristili trbušnjake”, kaže MOreti.
Rešenje
Pokušajte da razmišljate o tome iz druge perspektive. “Lezite na kosu ili običnu benč klupu, neka vam leđa budu prava, i sada ispružene noge krenite da savijate u kolenima i pokušajte da kolenim dodirnete grudi”. Na ovaj način naglasak će biti na vašem stomaku, a ne na fleksorima kuka.

PREVIŠE UVRTANJA
Često se desi da ljudi u potrazi za jačim i definisanim jezgrom previše vremena posvete rotacionim vežbama umesto tradicionalnim načinima izgradnje trbušnjaka. Da se razumemo, pokreti koji sadrže rotaciju u sebi su veoma korisni za razvoj jezgra, ali ne smete zaboraviti vežbe koje ne sadrže ove pokrete.
Rešenje
Moretijevo rešenje:”Radite vežbe sa savijanjem trupa kao što su trbušnjaci na švajcarskoj lopti, vežbe za jezgro kao što je rotacija sa otpornom gumom i na kraju završite sa naizmeničnim T-plenkom”. Uradite svaku vežbu po 20 ponavljanja i tri serije, bez odmora.

Pročitajte i  Trening "Vreli talas": Kako da trenirate po vrućem vremenu?

NE TESTIRATE SVOJE GRANICE
“Kako biste videli neke rezulatate na vašem stomaku, morate da napredujete, ali većina vežbača to zaboravlja”, kaže MOreti. Umesto što idete u teretanu i uvek radite isti broj ponavljana i serija, trebalo bi da stalno pomerate svoje granice i da stalno obarate svoje rekorde.
Rešenje
Kada primetite da se vaš broj ponavljanja ne menja, vreme je da promenite vežbe. “Pređite na neke izazovnije pokrete, kao što su plenk, vežbe sa švajcarskom loptom ili TRX trake”, predlaže Moreti.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *