Poboljšajte izvođenje jednoručnog skleka - Men`s Health

Poboljšajte izvođenje jednoručnog skleka

„To je vrhunska vežba koja zahteva visok nivo snage i veštine“, kaže kondicioni trener Majk Fic iz ustanove Global BodyweightTraining.

„Ova vežba podrazumeva podjednaku jačinu obe ruke i zahteva veću aktivaciju mišica trupa nego standardni sklek,tako da vam otežava stabilizaciju tela“, kaže Fic.

PRIHVATITE IZAZOV I POBEDITE

Izvodite sledeće vežbe dva puta nedeljno po kružnom metodu. To podrazumeva izvođenje jedne vežbe za drugom sa 60 sekundi pauze između njih. Kompletirajte ukupno tri kruga.

Saznajte i Ovako izgleda jedan savršen sklek

Svake nedelje spuštajte visinu oslonca kod vežbe „uzdignuti jednoručni sklek“ dok ne budete mogli da izvedete 5 pravilnih ponavljanja sa osloncem na tlu (počnite sa visokom kutijom ili klupom, a završite na steperu za aerobik).

NAPREDAK U JEDNORUCNIM SKLEKOVIMA: 

  • Uzdignuti jednoručni sklek

Raširite stopala, a zatim postavite ruku na šipku ili visoku kutiju. Uradite 1 do 5 ponavljanja, pa promenite ruku.

Saznajte i Kako da uradite 50 savršenih sklekova

  • Poletanje

Podignite levu nogu.Postavite levi dlan, prste desne ruke i desno koleno na tlo. Uradite 5 ponavljanja,promenite stranu, pa ponovite.

  • Strelac

Odmaknite jednu ruku upolje u odnosu na drugu. Izvedite 10 ponavljanja, postavite drugu ruku upolje, pa ponovite.

Za čelično telo: Najbolje varijacije skleka

Pročitajte i  15 fenomenalnih vežbi koje ste sigurno zaboravili
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *