Ovo je najbolja vežba za jezgro i zadnjicu, a vi je ne radite - Men`s Health

Ovo je najbolja vežba za jezgro i zadnjicu, a vi je ne radite

Vežba donkey kicks (udarac magarca) u stojećem položaju će uključiti širok spektar stabilizujućih mišića, a ne samo što ćete sagoreti masne naslage, već ćete ojačati liniju komunikacije između gornjih i donjih ekstremiteta i učiiti celo telo savršeno izbalansiranim.

Dakle, ukoliko budete radili ovu vežbu, poboljšaćete celokupnu koordinaciju i učinak!

Još nešto – ova vežba pogađa i gluteus maksimus, koji određuje moć i brzinu donjeg dela tela.

15 serija za 15 minuta: formula za čelično jezgro

PRVI KORAK

Počnite u poziciji u kojoj su vam stopala udaljena 15 centimentara i spustite se u čučanj.

Vaša kolena treba da budu savijena, a torzo nagnut napred za 45 stepeni.

DRUGI KORAK

Držeći gornji deo tela u istoj poziciji, desnu petu povucite nazad ka gluteusu.

Pazite na mišiće jezgra zbog balansa, koji će vam trebati.

Saznajte i Zategnite mišiće gluteusa samo jednom vežbom – i to sedeći!

TREĆI KORAK

Sada gurnite obe noge nazad i vratite ih u početnu poziciju jednim eksplozivnim pokretom. 

Nagnite se napred kada budete izveli “udarac nogama odnosno magarca”, oslanjajući se na ruke celom težinom tela.

ČETVRTI KORAK

Vratite se u drugu fazu vežbe, povlačenjem butina nazad i držanjem kolena savijenim.

Počnite sa tri serije od 10 ponavljanja, a onda postepeno povećavajte broj ponavljanja.

A.J.

Pročitajte i  Koje je najbolje doba dana za trening?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *