Vežbe koje sagorevaju kalorije satima nakon treninga! - Men`s Health

Vežbe koje sagorevaju kalorije satima nakon treninga!

Predstavljamo vam intenzivni trening, pomoću kojeg ćete ostvariti ozbiljan afterburn efekat, sagorevanja kalorija i prženja masnih naslaga i satima nakon vežbanja!

Otkrijte i Trening koji sagoreva 1000 kalorija?

Uzmite lakšu bučicu: početnici mogu da koriste bučice od 2 do 4 kilograma, a snažniji vežbači neka uzmu bučice od 6 do 9 kilograma.

U pitanju je pet različitih vežbi, koje se izvode i levom i desnom rukom, a treba da se izvode u ciklusu.

PLAN TRENINGA: 

Vežba 1: JEDNORUČNI BUGARSKI SPLIT ČUČANJ (Leva noga napred)

Vežba 2: JEDNORUČNI BUGARSKI SPLIT ČUČANJ (Desna noga napred)

Saznajte i Kako pravilno izvesti bugarski čučanj?

Vežba 3: JEDNORUČNI CRAB POTISAK (Leva ruka podiže bučicu)

Vežba 4: JEDNORUČNI CRAB POTISAK (desna ruka podiže bučicu)

Saznajte i 8 vežbi koje sagorevaju više kalorija od trčanja

Vežba 5: JEDNORUČNO VESLANJE NA KOLENIMA (Levom rukom)

Vežba 6: JEDNORUČNO VESLANJE NA KOLENIMA (desnom rukom)

Vežba 7: BOČNI IZDRŽAJ S LATERALNIM PODIZANJEM (ležanje na levoj strani)

Pročitajte i Kako i zašto izvesti bočni izdržaj

Vežba 8: BOČNI IZDRŽAJ S LATERALNIM PODIZANJEM (ležanje na desnoj strani)

Vežba 9: JEDNORUČNI PREGIB I POTISAK KLEČEĆI NA JEDNOM KOLENU (leva ruka)

Vežba 10: JEDNORUČNI PREGIB I POTISAK KLEČEĆI NA JEDNOM KOLENU (desna ruka)

Svaki pokret treba da se radi koliko god možete za 45 sekundi, a onda treba da odmarate 15 sekundi.

Kada uradite svih 10 vežbi, završili ste jedan ciklus za 10 minuta.

Brzo i efikasno: 6 načina da sagorite 100 kalorija

Uradite 3 serije ovih vežbi za 30 minuta i spržili ste kalorije i istovremeno ubrzali metabolizam.

Pročitajte i  10 trikova za telo kakvo želite
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *