Najbolji kardio trening prilagođen vašem telu - Men`s Health

Najbolji kardio trening prilagođen vašem telu

Zamislite šta bi bilo kada biste treningom mogli da pružite telu baš ono što mu treba? I kada biste mogli da merite rezultate i dostignete ih veoma brzo? Verovatno biste bili brži i bolji, zar ne?

“Sve ovo možete da uradite i da budete brži i bolji uz intervalni trening, koji će ubrzati otkucaje vašeg srca”, kaže Alwyn Kozgrov, jedan od osnivača teretane Results Fitness u Santa Klariti u Kaliforniji i fitnes ekspert američkog izdanja Men’s Health-a.

Saznajte i Najžešći trominutni Kombat trening ikada!

KAKO FUNKCIONIŠE

Umesto da pre treninga određujete koliko ćete da uradite određenu vežbu, pa da npr. vežbate 40 sekundi, a onda se odmarate 20 sekundi, pustite vaše srce odnosno otkucaje srca da vam sami kažu.

“Ja treniram dok srce ne dostigne 84 procenata maksimalnih otkucaja, a onda odmaram dok ne dostigne 65 procenata”, kaže Kozgrov.

Naravno, potreban vam je monitor koji će meriti otkucaje srca, odnosno koji će vam pokazivati kada dostignete visok, a kad nizak prag otkucaja.

Pročitajte i Sjajna kardio vežba koja se izvodi u mestu

KOJE VEŽBE MOŽETE DA RADITE?

Kozgrov uglavnom radi sledeće četiri vežbe: preskakanje konopca, zamah ketlbelom, borba s konopcem i guranje sled mašine, ali vi možete da izaberete više pokreta ili manje.

Kozgrov ovaj pristup izvođenja vežbi sprovodi dok ne postigne određeni broj otkucaja, a potom odmaranje dok ne stigne do 65 procenata maksimalnih otkucaja sprovodi sa sve četiri vežbe i ponavlja ih u što više rundi u vremenu koje sam sebi zada, na primer za 30 minuta.

“Super je što se vremenom kako se vaše sposobnosti poboljšavaju, prirodno skraćuje vreme oporavka između vežbi, pa samim tim možete da uradite više vežbi nego ranije”, kaže Kozgrov.

Pročitajte i  Najbolji kućni trening za trbušnjake na svetu!

Otkrijte i 4 načina da poboljšate svoj kardio program

Čak i kada ste umorni ili se ne osećate dobro, vaše srce će to prepoznati, a vi ćete automatski prilagoditi svoj trening vašem telu. Ako pratite ove savete, vaše telo će vam diktirati koliko ćete se dugo odmarati i koliko ćete rundi uraditi.

SVE KARDIO VEŽBE DOLAZE U OBZIR

“Neke vežbe ne utiču mnogo na ubrzan rad srca, pa ćete moći da uradite više vežbi i u dužem vremenskom intervalu. Možete i da trčite, radite trbušnjake, vozite bicikl, veslate ili da radite bilo koje druge fomre tradicionalnog kardio treninga”, kaže Kozgrov.

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *