Kako spržiti masne naslage s butina za 30 dana? - Men`s Health

Kako spržiti masne naslage s butina za 30 dana?

Višak kilograma će vas usporiti i povećati rizik od srčanih bolesti i dijabetesa, tako da je, pored toga što će vam mršavljenje pomoći da izgledate bolje, to nešto što morate da uradite zbog svog zdravlja.

Probajte: Vežbe za zategnut stomak

To podrazumeva poseban režim ishrane, poseban način vežbanja, potpuno poseban način života. Ali i gojazniji su uspeli, pa zašto ne biste mogli i vi?

PRVI KORAK

Pređite na način ishrane baziran na niskokaloričnim namirnicama i mudro kombinujte hranu. Izbacite namirnice koje sadrže šećere i masti i redovno merite veličine porcija da biste izbegli prejedanje.

Pogledajte: 4 ubistvene vežbe za veće kvadricepse

DRUGI KORAK

Radite kardio vežbe, koja ubrzavaju proces topljenja masti, po 30 do 60 minuta pet puta nedeljno tokom 30 dana. Razmislite o vežbama koje pogađaju mišiće nogu, poput vožnje rolera, trčanja, planinarenja i biciklizma.

TREĆI KORAK

Izvodite čučnjeve dva ili tri puta nedeljno. Istraživanja su pokazala da su čučnjevi uz iskorak najbolja vežba za butine.

Zauzmite raskoračni stav sa stopalima raširenim malo više od širine ramena, savijte kolena, a zadnjicu spuštajte kao da se spremate da sednete. Ne dozvolite da vam kolena pređu nivo stopala. Nakon izvesnog vremena možete početi sa čučnjevima sa opterećenjem.

Izazov nedelje: Kombinacija izdržaja i čučnja s potiskom!

ČETVRTI KORAK

Iskorakom ćete postići izvanredne rezultate! Iskoračite napred desnom nogom, savijte kolena i težinu preusmerite ka napred. Vratite se u početnu fazu i sve ponovite drugom nogom. Zatim u ruke uzmite bučice kao vrstu otpora i na taj način ćete napasti aduktore noge, odnosno spoljni i unutrašnji deo butina.

SaznajteZašto i kako treba da radite iskorak?

PETI KORAK

Ne budite aktivni samo na treningu, naučite da živite aktivno. Nemojte sedati u autobus ili automobil kada idete na odrediđte udaljeno manje od 20 minuta hoda. Idite stepenicama umesto lifta. Da, baš svakog dana tokom narednih 30 dana.

Pročitajte i  Magnezijum kao prevencija

Tako ćete skinuti masne naslage i definisati mišiće nogu. Takođe, na ovaj način ćete smanjiti rizik od preuranjene smrti za 15 procenata, kako su pokazala istraživanja.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *