9 fitnes trikova za ogromne ruke - Men`s Health

9 fitnes trikova za ogromne ruke

POČNITE RANO

Kako Journal of Science and Medicine in Sport prenosi, prvo se fokusirajte na mišiće koje želite prvenstveno da nabildujete i primetićete za 33 procenta veće rezultate u toj regiji.

Saznajte i Propadanje koje ubrzava rast mišića ruku

ELIMINIŠITE STRES

Imate loš dan? Nabavite lopticu za stres. Istezanje i gnečenje povećava snagu u vašim nadlakticama, što je posebno važno za pokrete koje bilduju ruke, kao što su pregibi i zgibovi.

BRZI MIŠIĆI, BEZ TEŽINA

Iako ne idete u teretanu, možete da pogodite svaki deo triceps radeći novu verziju sklekova.

Započnite vežbu u regularnoj poziciji za sklek, ali umesto da spustite grudi do poda, povucite leđa pozadi, savijajući laktove.

Boleće vas, ali ćete ubrzo primetiti vidljive rezultate u veličini mišića.

Pročitajte i Vežbe koje grade snažne ruke i ramena

IZBROJTE DO 12

Koristite težine kojima ćete moći da podignete samo ovoliko ponavljanja (12) kako biste postigli optimalni rast mišića.

GLUMITE

…dok ne osetite da vaši bočni deltoidi rastu. Ovi mišići su često potcenjeni, što znači da će vam odgovoriti brzim rastom kada ih pogodite vežbama, što će rezultirati i većim rukama.

Najbolja vežba za ovo je lateralno podizanja bučica.

PRIPREMITE SE

Ako se lako umorite tokom rađenja sklekova, vreme je da brzo poboljšate svoju izdržljivost.

Stanite u pozicijiu za sklek, ali sa rukama na dvema podignutim kutijama. Spustite ruke između kutija, spuštajući se u polusklek.
Na ovaj način ćete pripremiti ruke da se izbore sa većim opterećenjima.

Otkrijte i 6 saveta za nesalomive mišiće ruku

ZAVALITE SE U FOTELJU

Dok gledate omiljenu seriju iz fotelje, uzmite ketlbel i naizmenično ga podižite i spuštajte jednom, pa drugom rukom.

Ovi pokreti će pogoditi nadlaktice i brahijalis, koji su esencijalni za razvoj bicepsa.

Pročitajte i  Alkohol i treniranje?

POZIRAJTE

Bodibilderi ne rade to bez razgloga: poziranje ispred ogledala pomaže da se fokusirate na prave grupe mišića tokom vežbi. Napregnite triceps dok ih ne vidite u veličini koju želite zaista i da imate, a onda ponovite ovo dok treninrate.

Saznajte i 5 vežbi za monstruozne ruke

DINAMIČKE GRUPE VEŽBI ZA VIŠE VRSTA MIŠIĆA

Zaboravite na izolovano treninranje podlaktica. Vaše ruke će biti mnogo veće ako počnete da radite kombinovane pokrete, poput mrtvog dizanja i veslanja.

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *