Propadanje koje ubrzava rast mišića ruku - Men`s Health

Propadanje koje ubrzava rast mišića ruku

Ako ste ikada radili trening za triceps, verovatno ste izvodili i propadanja, ali smo sigurni da ovakvu varijaciju ove vežbe još uvek niste probali. 

Bi Džej Gadur, fitnes ekspert Men’s Health-a otkrio nam je efikasniju varijantu propadanja koje uključuje korišćenje elastične trake. 

Otkrijte razliku propadanja za grudi i triceps

Elastičnu traku čvrsto zavežite na dno sprave za propadanje i obavijte je oko vrata. Zatim radite propadanje.

Osetićete veći otpor, koji će se stvoriti zahvaljujući elastičnoj traci, pa će vam biti mnogo teže da radite vežbu, ali ćete zato mnogo brže uvideti značajnu razliku u mišićima ruku.

Uradite koliko god možete ponavljanja do trenutka kada pomislite da možete da uradite još jedno, a onda se zaustavite i odmorite jedan minut.

Pročitajte i Propadanje -sve varijante i kako izgleda pravilna forma

Nakon odmora ponovite još četiri serije s onoliko ponavljanja koliko ste uradili u prvoj seriji, a posle svake serije se odmarate po minut.

A.J.

Pročitajte i  Loša vest za oficire
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *