Sedmominutni trening za snažnije trbušnjake - Men`s Health

Sedmominutni trening za snažnije trbušnjake

Bi Džej Gadur, fitnes direktor Men’s Health-a je osmislio trening koji će pogoditi svaki ugao vaših mišića. Ovim treningom ćete ojačati jezgro, od ramena do kukova sa svih strana. Takođe ćete poboljšati izvođenje skokova, čučnjeva, trčanja i bacanja.

Otkrijte i Trbušnjaci kao Manđanelovi

Uradite ciklus od šest vežbi, tako što ćete svaku izvoditi 30 sekundi i uraditi što više ponavljanja možete, a potom bez odmora preći na sledeću vežbu.

Kada uradite ceo ciklus vežbi, odmorite jedan minut. To je jedna runda, a onda uradite još jednu rundu.

PROGRAM TRENINGA

Vežba 1: HOLLOW BODY HOLD

Vežba 2: PENJANJE UZ PLANINU

Vežba 3: SKLEK T

Vežba 4: OBRNUTO PENJANJE UZ PLANINU

Otkrijte i 3 zablude o trbušnjacima

Vežba 5: IZDRŽAJ WALKUP

Vežba 6: TRBUŠNJACI SA VOŽNJOM BICIKLE

Saznajte i Dve brze vežbe koje garantuju kamene trbušnjake

A.J.

Pročitajte i  Najbolji kardio trening prilagođen vašem telu
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *