Kratak trening ketlbelom koji prži masne naslage - Men`s Health

Kratak trening ketlbelom koji prži masne naslage


 

Otkrijte i Uradite ove 4 vežbe za 15 minuta i sagorećete sve masne naslage!

Za ovaj trening vam je potreban samo jedan ketlbel (ili bučica) i čelična volja da sagorite svaki cm masnih naslaga na telu.

Jedna runda vežbi traje 5 minuta i opustiće vaše mišiće i ubrzati puls srca, ali će vas zato dve runde žestoko oznojiti.

Otkrijte i 5 vežbi ketlbelom koje “brišu” salo sa stomaka

Uradite četiri runde i odradili ste ozbiljan trening: sveukupno ste izveli 32 serije vežbi i ozbiljno spržili masnoće.

 

PLAN TRENINGA

4 vežbe: 20 sekundi treninga, 10 sekundi odmora

Vežba 1: ZAMAH KETLBELOM 

Vežba 2: SKLEK NA KOSOJ PODLOZI 

Saznajte i 2 vežbe ketlbelom koje svako treba da usavrši

Vežba 3: FARMEROV HOD (desnom rukom) 

Vežba 4: FARMEROV HOD (levom rukom) 

Ponovite još jednom sve četiri vežbe i onda odmorite 60 sekundi. Ovo je jedna runda, a na vama je koliko ćete rundi uraditi.

Pročitajte i 5 vežbi koje “prže” poslednji cm masnih naslaga sa stomaka!

A.J.

Pročitajte i  Pravi pregib za bicepse
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *