Ekstra minuti - Men`s Health

Ekstra minuti

Evo nekoliko saveta kako možete da iskoristite isto vreme koje obično izdvajate za sebe da imate bolji trening sa konkretnim rezultatima.

PLIVANJE
Imaćete 26 odsto manji otpor vode dok plivate ako nosite jednodelno hidrodinamično odelo potvrdili su naučnici iz Australije. Naravno ukoliko ne želite da bacate pare na ova odela, uvek postoji “jeftiniji” način, to jest da popravite svoj plivački zamah. Bolji zamah vam smanjuje otpor vode za 5%.

VOŽNJA BICIKLA
Triatlonci koji su plivali koristeći 90 odsto svoje snage, završili su lakše i brže vožnju bicikla od onih koji inače sprintuju, saopštili su naučnici iz Kine, prema rezultatima nove studije koju su sproveli.

TRČANJE
Ako menjate intenzitet trčanja, u 5-minutnim intervalima, koristeći između 80 i 100 odsto napora, povećaćete snagu vaših nogu tokom trčanja. Nivoi mlečne kiseline u mišićima će se spustiti, rekli su naučnici u Francuskoj.

Pročitajte i  Doživeti stotu: Ove vežbe će vas podmladiti
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *