3 vežbe koje će vas dovesti do korgazma - Men`s Health

3 vežbe koje će vas dovesti do korgazma

ISTRAŽIVANJE: POLOVINA ISPITANICA DOŽIVLJAVA KORGAZAM

Ako vaša devojka ostaje do kasno u noć u teretani, to ne samo da će se povoljno odraziti na njeno zgodno telo već može da joj pomogne da dostigne orgazam, pokazalo je nedavno istraživanje, čiji su rezultati objavljeni u časopisu Sexual and Relationship Therapy.

U studiji Univerziteta u Indijani, preko polovine od 530 ispitanih žena je priznalo da doživljava orgazam u toku treninga ili da vežbanje izaziva seksualno zadovoljstvo tokom treninga.

Pročitajte: Upoznajte korgazam, uživanje koje nećete zaboraviti

Interesantno je i da je većina žena priznalo da one čak nisu ni maštale o seksu dok su se znojile u teretani, otkrio je autor studije Debi Herbenik, suosnivač Centra za seksualno zdravlje u Indijani i seks ekspert MH-a.

DVA MOGUĆA RAZLOGA KORGAZMA

Iako se ne zna tačan razlog doživljavanja seksualnog zadovoljstva u teretani, Herbenik je zapazio da većem seksualnom uživanju mogle doprineti dve stvari: mnogi od ovih orgazama su se dogodili kada su se u toku treninga koristili trbušni mišići, a takođe se može primetiti da vežbe uključuju trenje (trljanje genitalne regije o deo opreme) što može da rezultira orgazmom.

TRI VEŽBE MOGU DA VAS UZBUDE TOKOM TRENINGA

Koji su to specifični potezi koji je dovode do orgazma u teretani? Istraživanje je ustanovilo da se radi o tri vežbe: za abdominalne mišiće, penjanje uz konopac ili stub i dizanje tegova.

A ako govorimo o sveukupnom seksualnom zadovoljstvu u teretani, koje ne mora da uključuje orgazama, naučno je dokazano da do toga dovode vežbe poput vožnje bicikla, dizanja tegova i abdominalne vežbe. Herbenik kaže da se i aerobne vežbe, zgibovi, propadanja i joga mogu takođe naći na listi vežbi koje mogu da dovedu do korgazma.

Pročitajte i  Sklekovima do savršenstva

Otkrijte koje poze garantuju vrtoglavi zajedničkih vrhunac

Kako biste povećali svoje seksualno iskustvo, izdržali duže u krevetu ili doživeli korgazam, potrebno je da radite sledeće tri vežbe. 

Ovaj trening pogađa vaš gluteus i donji deo leđa omogućavajući vam izdržljivost.

Vežba 1: SKLEK NA LOPTI ZA PILATES

Uradite 10 do 15 ponavljanja.

Saznajte i Kako da vežbate trbušnjake sa košarkaškom loptom?

Vežba 2: MOST GLUTEUSOM

Zadržite se u poziciji mosta 3 do 5 sekundi, a onda se lakgano spustite i ponovite ovu vežbu 10 puta.

Most zadnjom ložom: Zapalite mišiće gluteusa!

Vežba 3: PENJANJE NA PLANINU UZ POMOĆ LOPTE ZA PILATES

Uradite 20 ponavljanja.

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *