Snažne noge - Men`s Health
Sun. Nov 18th, 2018

Snažne noge

VEŽBE
Uradite dve do tri serije svake vežbe, a u svakoj seriji 10 do 15 ponavljanja.

ISKORAK U STRANU
Stojite u širokom raskoraku. Noge su potpuno ispružene. Prenesite težinu na desnu nogu i polako spuštajte zadnjicu prema desnoj peti istovremeno rotirajući stopalo leve noge prema spolja. Vratite se u početni položaj bez pomoći ruku, a zatim ponovite spuštanje na suprotnu stranu. To se računa kao jedno ponavljanje.

ČUČANJ SA DOTICANJEM STOPALA
Stojite na desnoj nozi, a leva je malo odignuta od poda. Kolena su blago savijena, a šake oslonjene na bokove. Polako spuštajte trup dok levom rukom ne dotaknete desno stopalo. Zadržite se u tom položaju dve sekunde, a zatim oslanjajući se isključivo na desnu nogu podignite trup u početni položaj.

ČUČANJ NA JEDNOJ NOZI
Stojite na desnoj nozi dok je leva malo odignuta od poda. Spuštate zadnjicu prema podu kao da hoćete da sednete i pri tom se malo savijete u kukovima. Zadržite se dve sekunde u najnižem položaju koji ste još uvek u stanju da kontrolišete, a zatim podignite trup u početni položaj. Prvo sva ponavljanja uradite na jednoj nozi, a zatim nastavite stojeći na drugoj nozi.

Inicijalizacija u toku...
Pročitajte i  Zašto svaki muškarac treba da radi DUBOKI ČUČANJ 5 minuta dnevno?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *