15 serija za 15 minuta: formula za čelično jezgro - Men`s Health

15 serija za 15 minuta: formula za čelično jezgro

Uradite ovaj fast and furious trening od 15 minuta i ubrzaćete svoje rezultate. Možda će vam se učiniti isuviše brzim i napornim, ali za 15 minuta ćete uraditi 15 serija, više nego što većina ljudi uradi za pola sata.

Saznajte i Najbolji kućni trening za izgradnju jezgra i trbušnjaka

50 SEKUNDI RADITE VEŽBU, 10 SEKUNDI ODMARATE

Uradite vežbe po sledećem redu. Poenta je da uradite koliko god možete ponavljanja za 50 sekundi i da se potom odmorite 10 sekundi.Nakon odmora odmah prelazite na drugu vežbu.

Kada uradite po jednu seriju svih pet vežbi, završili ste jednu rundu, a da bi kompletan trening bio gotov, potrebno je da uradite tri runde.

Vežba 1: PUSHUP WALKOUT I MOUNTAIN CLIMBER

Kada dođete do pozicije skleka uradite 3 do 4 sekunde vežbe “penjanja na planinu” i potom se vratite u početni položaj. Uradite koliko god možete ponavljanja u 50 sekundi.

Otkrijte i Kratak trening za skidanje sala

Vežba 2: DROP SQUAT PULSE

Jedno ponavljanje vežbe obuhvata pet manjih čučnjeva.

Vežba 3: CRAB TOE TOUCH

Pročitajte i Kratak krosfit trening kameno telo

Vežba 4: SEESAW ISKORAK

Vežba 5: SHUFFLE IN PLACE

A.J.

Pročitajte i  Kako je Hju postao Vulverin?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *