Najjednostavniji, a najteži trening za grudi i triceps! - Men`s Health

Najjednostavniji, a najteži trening za grudi i triceps!

Bi Džej Gadur ovoga puta ima novi trening za vas, koji će nadograditi vaše mišiće grudi i triceps.

Saznajte koje vežbe za grudi morate da radite

Program treninga je isuviše jednostavan: uradite koliko god možete sklekova držeći bučice u rukama, a onda se okrenite, lezite na leđa i radite potisak sa grudi uskim hvatom bučicama od 6 do 10 kilograma isto koliko god možete.

Ovaj trening neće dugo trajati – od 60 do 90 sekundi je optimalno vreme većine ljudi, a zauzvrat ćete isklesati mišiće. Ukoliko vaš trening traje i duže, zadajte sebi izazov i uzmite teže bučice.

Otkrijte i Trening za kamene bicepse i tricepse

Na ovaj način ćete dodatno angažovati mišiće grudi i ruku i staviti ih pod veliku tenziju i vežbati izdržljivost.

Ovaj trening možete da ubacite u standardnu rutinu treninga i da ga računate na primer kao jednu vežbu ili da vam ovaj trening bude završnica predviđenog treninga.

Pročitajte i Vežbajte grudi i triceps na podu

A.J.

Pročitajte i  Igrajte pametno
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *