8 predmeta koje možete iskoristiti za kućni trening - Men`s Health

8 predmeta koje možete iskoristiti za kućni trening

Ni naši preci nisu raspolagali modernom opremom kakva se moženači u teretanama, a ipak su uspevali da izgrade moćna tela zahvaljujući kojima su preživljavali najveće izazove. Upravo je to potvrda da baš sve, ako se upotebi pametno, može biti rekvizit za delotvoran trening.

Vežbanje kod kuće: Napravite opremu za vežbe opterećenja

Jeste li ikada koristili nešto od ovoga?

STEPENICE

Ako imate stepenice u kući ili zgradi, možete odraditi odličan kardio trening penjući se gore-dole nekoliko puta. Nosite bilo šta teško – recimo vreću napunjenu peskom, jer ćete tako steći otpornost na težinu. Jednostavno je, ali i vrlo efikasno.

STOLICA ZA PROPADANJA

Bilo koja stolica može biti od koristi prilikom izvođenja ove vežbe.

Postavite ruke na ivice stolice, ispružite noge, savijte laktove da biste se spustili nadole, a potom ispravljajte ruke kako bi se podizali. Propadanja su odlična za tricepse i ramena.

Pogledajte: Razlika između propadanja za grudi i triceps

KOSI SKLEKOVI

Stolica može biti korisna i za sklekove.

Ruke spustite na sedište i ispružite noge. Spuštajte grudi do stolice, a zatim se podižite.Ova vežba angažuje više mišićnih vlakana gornjeg dela tela, a čini čuda za kardiovaskularno zdravlje.

RANAC S OPTEREĆENJEM

Nije vam potrebna skupa oprema za dobar trening. Ubacite teret u ranac, ali obratite pažnju na to da ne bude pretežak. Zati krenite u brzo hodalje ili trčanje i iznenadićete se kad otkrijete koliko je ovakav vid vežbanja delotvoran.

TEŠKA KNJIGA

Dok radite polutrbušnjake, stavite težu knjigu s tvrdim povezom na grudi. Tako ćete dodati pritisak na već tešku vežbu.

Postoji i druga varijanta: lezite na pod, ruke spustite sa strane i koristite trušne mišiće da podignete ramena s poda.

Pročitajte i  Moja MH priča: Proteinska ishrana i svakodnevni treninzi za mišićavo telo!

Možete vežbati i noge – samo sedite na stolicu, ispružite noge, a knjigu stavite na potkolenice. Noge podižite nagore i dobili ste kućnu verziju nožne ekstenzije.

Pročitajte: Istrenirajte celo telo kod kuće

SKLEKOVI O ZID

Sklekovi s otporom o zid su odlična priprema tela za ozbiljnije treninge. Okrenite se licem prema zidu, držite ruke u širini ramena i pravite pokrete otpora ka zidu savijajući laktove. Ovo su, zapravo, pokreti sklekovi, samo što ćete zameniti pod zidom.

PEŠKIR I KVAKA

Čak i jednostavan predmet poput peškira je sve što vam je potrebno za sjajan trening. Obmotajte peškir oko kvake, stavite stopala na vrata, nagnite se tako da vam ruke budu prave i povlačite grudi do vrata.

KOFA

Praznu kantu napunite kamenjem i držite je dok izvodite čučnjeve. Uzmite nekoliko paketa vode i držite ih dok se penjete na stepenice. Plus, baloni vode od 5 litara možete koristiti kao ketlbel. Nisu vam potrebne bučice niti šipke za vežbe opterećenja!

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *