Kako pravilno izvesti bugarski čučanj? - Men`s Health

Kako pravilno izvesti bugarski čučanj?

Neke od najtežih vežbi nosi imena po istočnoevropskim zemljama. Ruski ketlbel zamasi, tursko ustajanje i rumunsko mrtvo dizanje samo su neke vežbi iz ovog dela sveta.

Saznajte: Da li su čučnjevi dovoljni?

Najčuvenija od njih je svakako bugarski “split” čučanj, omiljena vežba poznatog trenera Bi-Džeja Gadura, zahvaljujući kojem ćete ojačati gluteus, tetive i kvadricepse. Pored toga, unapredićete i svoju mobilnost, koristeći donji deo tela kao ogromnu silu.

PRAVILA

  • Gadur preporučuje da napravite pauzu u najnižoj tački i menjate tempo kada se podižete u gornju poziciju.

Igrajući se s tim koliko brzo, odnosno sporo, radite pokrete sa opterećenjem, toliki će biti uticaj na vaše mišiće. Dakle, ako uvek podižete tegove istom brzinom, propuštate priliku da  poboljšate snagu i mišićnu masu.

Dr Čučanj: 7 “oldskul” pravila za delotvoran trening

  • Pokušajte da držite leđa pravo, odnosno da se ne naginjete napred.
  • Postarajte se da uposlite kukove dok se spuštate u položaj čučnja, tj. da ne opterećujete isključivo kolena.
  • Održavajte ravnotežu i ne gurajte koleno na koje ste naslonjeni ka unutra, već ga držite pravo sve vreme izvođenja vežbe.

Pročitajte i  Postanite ekspert za „Farmerov hod“ (VIDEO)
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *