12 saveta za bolji trening - Men`s Health
Sun. Nov 18th, 2018

12 saveta za bolji trening

HIDRIRAJTE SE
Vaše telo je veoma osetljivo na količinu vode koja se nalazi u organizmu. Baš iz tog razloga neophodno je da konstatno unostite tečnost tokom treniga, čak i posle svake serije, ako je neophodno.

NOSITE ŠTOPERICU
Ukoliko radite vežbe snage, napravite pauzu od dva do tri minuta između setova vežbi. Za izdržljivost mišića, pauza bi trebalo da bude 60 sekundi ili manje. Shvatate sad zašto vam je štoperica neophodna.

MENJAJTE ŠIRINU HVATA
Konstantim menjanjem šrine hvata šipke od serije do serije zapošljavate više motornih jedinica, takođe tako postajete jači iz svakog ugla.

RADITE VEŽBE KOJE UTIČU NA VIŠE MIŠIĆNIH GRUPA
Uključite vežbe kao što su benč pres, čučanj i mrtvo dizanje, ali na samom početku treninga, dok ste još uvek sveži.

RAZMIŠLJAJTE JEDNOSTRANO
Jednoručni biceps pregib i sve vežbe koje uključuju pojedinačno vežbanje ekstremiteta su odličan način da ispravite neispravnosti, izolujete mišiće i da se rešite slabih tačaka

SKAČITE
Pliometrijski pokreti kao što su skok na kutiju i skakanje preko prepreka će navići vaš centralni nervni sistem na eksplozivne pokrete.

BACAJTE STVARI
Bacanjem medicinke o zid iz različitih uglova trenirate eksplozivnost, ali dobra stvar kod ovih vežbi što ćete gotovo neprimetno jačati i vaše jezgro.

ZAGREJTE SE
Na početku treninga, umesto samo da se prošetate do benč klupe zamahnete dva puta rukama u krug i bacite se na posao, bolje bi bilo da temeljno zagrejete sve mišićne grupe, bar 5-10 minuta.

VRATITE TEGOVE NA MESTO
Ukoliko ostavite tegove na mestu gde ste završili vežbu, onda realno i niste za teretanu. Ali ukoliko tegove vratite na mesto em ćete pokazati osnovnu vežbačku kulturu, em ćete dobiti još nekoliko koraka sa opterećenjem, što je takođe vežba za sebe.

Pročitajte i  Najbolji načini da se rešite upale mišića

NAĐITE VREME ZA TRENINGE I PRIDRŽAVAJTE IH SE
Ukoliko možete, izaberite jedan vremenski period za trening, pre ili posle posla, a vaše telo će se tome prilagoditi.

NAUČITE VEŽBE KOJE NE UKLJUČUJU SPRAVE
Kad ste na putu ili odmoru, neće svaka teretana imati vaše omiljne sprave… Najpametnije bi bilo da upamtite svoje omiljene vežbe sa šipkom ili bućicama koje možete raditi u svim uslovima.

IZDRŽITE DO KRAJA
Tri ili četiri nedelje nisu dovoljne da procenite da li vaš program vežbi zaista funkcioniše. Izdržite tih nekoliko meseci na određenom režimu ishrane i propisanim treninzima, a nakon toga odlučite da li je vreme za promenu.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *