2 u 1: Vežba za noge koja će izvajati vaše trbušnjake! - Men`s Health

2 u 1: Vežba za noge koja će izvajati vaše trbušnjake!

Saznajte i Trening besmrtnosti

Ovu vežbu možete da dodajte na kraju treninga ili početku treninga. Mobilisaćete sve zglobove, kukove i gornji deo leđa, a aktiviraćete ramena i mišiće jezgra.

Fitnes ekspert Men’s Health-a Bi Džej Gadur je otkrio da uvek koristi težinu, s kojom će moći da izdrži najmanje 10 ponavljanja.

Uzmite bučicu (pehar) i spustite se u čučanj, a potom zadržite 15 sekundi u poziciji donjeg čučnja, a potom se podignite u početnu poziciju.

Saznajte i 5 najefikasnijih vežbi za trbušnjake

Možete da dodajete od 1 do 5 sekundi izdržaja tokom svakog narednog ponavljanja ove vežbe ili da povećavate broj ponavlajanja u seriji kako biste stimulisali rast mišića u donjem delu tela.

 

Pročitajte i  Žao nam je, ali... Ove 4 vežbe izvodite potpuno pogrešno!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *