3 efikasne vežbe za noge vrhunskih fudbalera! - Men`s Health

3 efikasne vežbe za noge vrhunskih fudbalera!

“Ovaj krug vežbi usmeren na razvoj snage i sprečavanje povreda, pogađa gluteus, kvadriceps i zadnju ložu”, kaže Miler.

Radite ovaj trening dva puta nedeljno, ali se odmarajte dva dana pre utakmice.

Saznajte i Osmorica fudbalera koji nikada nisu dobili crveni karton

Između vežbi nema odmora, a bitno je da uradite tri runde, sa odmaranjem od 90 sekundi posle svake runde.

Zagrejte se na bicikli ili na spravi za nordijsko skijanje pet minuta, pa onda počnite sa treningom.

Trebalo bi da budete u mogućnosti da uradite trening za otprilike 15 minuta.

Vežba 1

ČUČNJEVI 
6 ponavljanja

Motivacija, ishrana, trening: Tajna uspeha fudbalera Partizana

Pre svega, postavite dve male ploče ispod peta, jer ćete tako smanjiti pritisak tetive, a izolovati kvadriceps.

Sa šipkom koja stoji na vašem gornjem delu leđa, idite u čučanj preko četiri sekunde dok vam zadnjica ne dospe do nivoa kolena, pa se brzo podignite za jednu sekundu.

Vežba 2

HODAJUĆI ISKORAK SA BUČICAMA
12 ponavljanja svaka noga

Vežbaj kao Ronaldo: Kako treninga najbolji fudbaler sveta

Fudbaleri stalno ubrzavaju tempo i skaču s noge na nogu tokom igre, pa će ova vežba doprineti povećanju vaše brzine.

Vežba 3

ČUČANJ SA BUČICAMA
25 ponavljanja

Pročitajte i Fitnes trik za još mišićavije noge

Koncentrišite se na održavanje tempa: pokušajte da se ne više od jedne sekunde spuštate dole i isto toliko brzo podignete u početni položaj.

Kuvar nemačke fudbalske reprezentaciju: Šta jedu šampioni?

“Idealno je da najniža tačka vašeg spuštanja u čučanj bude kada vaša zadnjica bude paralelna sa kolenima”, kaže Miler.

Dok će čučanj sa šipkom izgraditi čistu snagu nogu, ovi čučnjevi će poboljšati vašu izdržljivost i obezbediti izdržljivost mišića.

Pročitajte i  4 pokreta koji će isklesati vaše trbušnjake i ojačati lat mišiće

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *