3 fenomenalne vežbe koje ne radite! - Men`s Health

3 fenomenalne vežbe koje ne radite!

BENČ PRES BUČICAMA – Vežba za grudi i triceps

Lezite na ravnu klupu. Pogidnite par bučica iznad grudi tako da se dodiruju (dlanovi ka unutra). Spustite ih do grudi ne dozvoljavajući da se razdvoje. Zaustavite ih, a onda potisnite na gore.

Saznajte i 6 najboljih vežbi za noge koje ne radite (a trebalo bi)

ČUČANJ U ISKORAKU – Vežba za noge

Iskoračite desnom nogom, tako da su vam prsti leve noge u liniji sa desnom petom.

Spuštajte se u čučanj dok vam butine ne budu paralelne sa tlom.Izvedite jednak broj ponavljanja sa svakom nogom ispred.

Otkrijte i Čučnjevi za ubrzano nabacivanje mase

LEŽEĆI PREGIB – Vežba za gornji deo tela i biceps

Uzmite par bučica i lezite na kosu klupu, licem na dole. Povucite bučice do rebara. Zatim jednu spustite i uradite biceps pregib.
Izvedite jednak broj ponavljanja obema rukama.

Pročitajte i  Više mišića bez čekanja
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *