Jedna jedina vežba koja potpuno eliminiše masne naslage! - Men`s Health

Jedna jedina vežba koja potpuno eliminiše masne naslage!

PRVI KORAK

Sa stopalima postavljenim u širini ramena, podignite dve teške bučice sa zemlje. Neka vam noge budu ispravljene, a glavni pritisak u mišićima gluteusa. Podignite bučice do visine struka, a kukove gurnite blago napred.

Otkrijte i Trening za sagorevanje kalorija

Rad ovakvog donjeg dela tela će povećati brzinu kojom metabolizam sagoreva kalorije u procesu mirovanja.

DRUGI KORAK

Podignite bučice tik iznad visine ramena i ostavite ih u tom položaju, pa koračajte napred pet koraka.

Ovo je trenutak kada najviše pogađate svoje mišiće, pa budete sigurni da vam je jezgro zategnuto i mišiči savijeni.

TREĆI KORAK

Nakon što ste napravili pet koraka, zaustavite se i podignite bučice iznad glave. Fokusirajte se na ramena i lat mišiće dok podižete bučice.

Pročitajte i Moćan 8×4 trening koji prži kalorije

Zadržite se tako dve sekunde, onda ih spustite do ramena.

ČETVRTI KORAK

Vreme je za završni korak: Spuštajte se polako u čučanj dok vam butine ne budu paralelne sa podom.

Zadržite se u ovoj poziciji nekoliko sekundi, onda zategnite mišiće butina i gluteusa kada se vraćate u stojeći položaj.

PROGRAM TRENINGA:

Pročitajte i Sagorite više kalorija lakšim bučicama

PONEDELJAK

5 serija, 10 ponavljanja

Koristite lake bučice, a vežbu radite sporo i stabilno. 

SREDA

6 serija, 10 ponavljanja

Koristite teške bučice, a vežbu radite sporo i stabilno. 

Saznajte i Kombinacija skleka i iskoraka koja prži kalorije

PETAK

7 serija, 10 ponavljanja

Koristite umereno teške bučice, a vežbu radite sporo i stabilno.

A.J.

Pročitajte i  Program za više zgibova
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *