Trening koji sagoreva 1.000 kalorija? - Men`s Health

Trening koji sagoreva 1.000 kalorija?

Izvodite vežbe po kružnom metodu, vežbu za vežbom tokom 30 sekundi, sa 15 sekundi  odmora.

Nakon svih 5 vežbi, ponovo počnite krug.

Saznajte i Moćan 8 ×4 trening koji prži kalorije

Ukupno izvedite 4 kruga,povećavajući vreme odmora za po 15 sekundi, nakon svakog kruga.

Ukupno trajanje treninga je 55 minuta.

Vežba 1

ČUČANJ S BUČICOM

Uhvatite bučicu sa obe ruke za jedan kraj, tako da je držite uspravno uz grudi (kao da držite težak pehar). Spuštajte se u čučanj što dublje možete, a da ne krivite leđa. Zatim se vratite u početni položaj i ponovite.

Saznajte i Trening za sagorevanje kalorija

Vežba 2

EKSPLOZIVNI SKLEK POD NAGIBOM

Zauzmite položaj za sklek, tako da vam je telo pravo od glave do peta, a ruke na klupi, kutiji ili stepeniku. Savijte laktove i spuštajte telo dok vam grudi ne budu na par centimetara od klupe. Zatim se odbacite što snažnije, tako da vam se šake odvoje od klupe.

Amortizujte „sletanje“ i ponovite.

Vežba 3

KETLBEL ZAMASI

Postavite ketlbel na tlo ispred vas.

Pročitajte i Vežbe ketlbelom za izgradnju čeličnog tela!

Raširite noge malo šire od širine ramena, povucite kukove unazad i uhvatite ručku sa obe ruke. Zamahnite spravom ispod nogu,a onda potisnite kukove napred dok zamahujete teret do nivoa grudi, a onda ga ponovo spustite nazad, između nogu i ponovite.

Vežba 4

BOČNI IZDRŽAJ SA OKRETOM

Lezite na levi bok, ispružite noge i oslonite se na levi lakat i podlakticu. Telo treba da vam bude pravo od stopala do peta. Zatim se okrenite na oba lakta i zadržite položaj par sekundi, a onda samo na desni lakat i opet zadržite položaj par sekundi.

Nastavite tako naizmenično.

Vežba 5

OBRNUTO VESLANJE

Pročitajte i  8 najgorih grešaka koje možete da napravite nakon treninga

Zakacite šipku u visini grudi i spustite se ispod nje. Zatim je uhvatite nathvatom u širini ramena i opružite ruke tako da su vam ramena tacno ispod šaka. Nakon toga, povucite grudi do šipke, a onda se vratite u početni položaj i ponovite.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *