Ako želite da izgledate savršeno, ovo morate da znate - Men`s Health

Ako želite da izgledate savršeno, ovo morate da znate

DIŽITE TEŠKE BUČICE

“Za bildovanje mišića, ne postoji zamena za podizanje teških bučica ili šipke”, kaže Mika Laserte, vlasnik HitchFit-a.

Ključ je da stalno prevazilazite poslednjih neuspeh i da koristite težine za oko 9 kg teže od težina koje ste koristili u prethodnoj seriji.

Otkrijte i Da li ste u MH formi?

Mišići i moć rastu zajedno!

PODIŽITE LAKO

“Podizanje lakih težina jača vaše zglobove, poboljšava fleksibilnost i obezbeđuje građenje sjajne isklesane figure”, kaže LaCerte.

Prvo pokušajte sa lakšim težinama u prvom setu, jer će one dovesti krv do regija koje želite da trenirate i možete ih čak iskoristiti kao zagrevanje.

ŠEST OBROKA DNEVNO

“Isplanirajte svoje obroke kao što planirate treninge”, kaže nutricionista iz Londona Kit Kormikan.

Saznajte i Kako drugi znaju da ste u top formi (a nisu pločice)

“Jedite šest obroka dnevno, oko treninga unosite 30 grama proteina sat vremena pre treninga i drugih 30 grama pola sata nakon treninga i ostanite vredni”, dodaje KOrmikan.

UNOSITE MASNOĆE

Slanina nije vaš neprijatelj, osim ako je jedete više nego bilo šta drugo. “Svaka dijeta mora da ima i masnoće, pa je važno da birate i namirnice poput avokada, jaja i orašastih plodova kako biste zasitili svoj organizam i um”, dodaje Kormikan.

Pročitajte i Slanina nam pomaže da smršamo?

PERITE SVOJU OPREMU ZA TRENING

Mnogo bakterija se nalazi na vašoj odeći za trening, pa bi trebalo redovno da je perete. Ubijte sve one dosadne mikroskopske molekule bakterija dodavanjem pola šolje belog sirćeta prašku za veš.

ZAGREJTE SE ZA PRAVI KARDIO

“Uvek govorim klijentima da se bave nekim sportom ili da rade neku vrstu kardio aktivnosti ako im je toliko dosadno da rade njihov kardio treninga”, kaže trener snage poznatih ličnosti Džej Kardijelo.

Pročitajte i  Najbolji mišići u svetu poznatih pripadaju...

Saznajte i Sjajna kardio vežba koja se izvodi u mestu

“Dobićete mnogo više od vašeg kardio treniga ukoliko ne mislite na minute i fokusirate se na pobedu u igri”, dodaje on.

BOLJI TRENINZI = BOLJI SEKS

Prema časopisu Journal of Sexual Medicine i naučnika iz medicinskog centra Cedar Cinai, muškarci koji redovno vežbaju imaju bolju erekciju i seksualnu funkciju od onih kojima trening nije na listi prioriteta.

SMANJITE VREME ODMORA IZMEĐU VEŽBI

“Ljudi gube suviše vremena između serija”, kaže Kardijelo.

Saznajte i Koliko pauza između serija može da utiče na vaš trening

Osim ukoliko ne dižete mala kola, a ne bučice, skratite vreme odmora između vežbi i održite otkucaje srca na istom nivou tokom treninga.

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *