Kombinacija skleka i iskoraka koja prži kalorije - Men`s Health

Kombinacija skleka i iskoraka koja prži kalorije

Ovaj trening, koji je osmislio fitnes ekspert Men’s Health-a Bi Džej Gadur je jednostavan, ali veoma efektan i naporan!

Saznajte i Trening za sagorevanje kalorija

Zgrabite štopericu i uradile samo dve vežbe sa sopstvenom težinom: blast-off sklek i lateralni iskorak sa skokom.

Uradite 20 ponavljanja blast-off skleka, pa odmah 20 ponavljanja lateralnog iskoraka.

Otkrijte i 8 vežbi koje sagorevaju više kalorija od trčanja

Onda uradite 18 ponavljanja obe vežbe, pa 16 i tako smanjujte broj ponavljanja za dva dok ne stignete do 2 ponavljanja.

Ovaj intenzivni trening vam omogućava da dostignete top formu za kratko vreme. U toku treninga uradićete 110 brzih ponavljanja jedne vežbe, odnosno sveukupno 220 ponavljanja.

Saznajte i  Moćan 8×4 trening koji prži kalorije

MH vreme: 10 minuta

Koji je vaš najbolji rezultat?

MH saveti: Osnovne vrste sklekova

Možete da počnete sa manjim brojem ponavljanja, na primer od 12 ili 14, pa povećavajte svake nedelje za po dva ponavljanja.

A.J.

Pročitajte i  Neverovatno: 16 namirnica koje sadrže NULA kalorija!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *