Trening za jačanje jezgra - Men`s Health

Trening za jačanje jezgra

Izgleda da svaki personalni trener i oni koji bi voleli da to jesu ovih dana govore samo o tome koliko je neophodno da imate jako jezgro. Zbog ovih drugih negde usput došlo je do toga da jezgro postane sinomim za trbušnjake. Međutim, kada kažemo jezgro ne mislimo samo na “pločice”.

Ovaj trening obuhvata pet vežbi koje će vam pomoći da ojačate ne samo trbušnjake, već i celokupno jezgro u koje spadaju sledeće mišićne grupe:

Transversus abdominis
Poprečni trbušni mišići. Glavne uloge ove mišićne grupe su disajna funkcija, stablizovanje jezgra i zaštita unutrašnjih organa.

Rectus abdominis
Poznatiji kao trbušnjaci, glavna funkcija pokretanje dela tela između grudnog koša i karlice.

Multifidus
Mali, ali veoma značajan mišić, nalazi se na leđima i pomaže da se kičma rotira, ali ima i značajniju ulogu stabilizatora kičmenog stuba.

Oblikuus abdominis ekternus i internus
Ove dve grupe mišića prostiru se od vrha vaših rebara do kukova. Osnovna funkcija im je da pomažu radu mišićne grupe rectus abdominis.

Erector spinae
Ovo je grupa mišića koja se nalazi na vašim leđima, koja pri obostranoj kontrakciji snažno opruža kičmeni stub i glavu. Pri jednostranoj kontrakciji on savija bočno kičmeni stub i glavu i okreće ih na svoju
stranu.

Poenta ovog malog izleta u medicinu je sledeća, ukoliko želite da ojačate jezgro ne možete da trenirate samo trbušne mišiće.

TRENING
Vežbe koje ćemo vam uprao predstaviti trebalo bi da se obavljaju dva puta nedeljeno, sa nekoliko dana odmora između svakog treninga. I verujte nam rezultati će se videti.

PLENK SA NOGAMA NA KLUPI
Serije 3-4; Ponavljanja: 60 sekundi.

HIPEREKSTENZIJE
Serije 3-4; Ponavljanja: 12-15.

POVIJANJE U STRANU SA BUĆICAMA
Serije 3-4; Ponavljanja: 12-15.

Pročitajte i  Konačna borba protiv sala

PODIZANJE NOGU
Serije 3-4; Ponavljanja: Jedna serija bi trebalo da traje 60 sekundi, uradite maksimalan broj ponavljanja u tih 60 sekundi.

OBIČNI TRBUŠNJACI
Serije 3-4; Ponavljanja: Jedna serija bi trebalo da traje 60 sekundi, uradite maksimalan broj ponavljanja u tih 60 sekundi.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *