Snažniji, brži, moćniji: 5 vežbi koje morate da radite - Men`s Health

Snažniji, brži, moćniji: 5 vežbi koje morate da radite

BENEFITI TRENINGA

Cirkularni treninzi nisu samo super za sagorevanje kalorija, već njima možete da izgradite i snagu i mišiće.

Ovaj trening gradi nezaustavljivu snagu izvođenjem sporih, kontrolisanih vežbi bučicama umerene težine.

Pročitajte i Saveti za kvalitetan trening snage

“Super je ako možete da izgradite i snagu i veličinu”, kaže fitnes ekspert Men’s Health-a B.J.Gaddour.

“Budući da ovaj trening podrazumeva izvođenje visoko-intenzivnih pokreta s kratkim periodima odmora, možete da izgradite i benefite metaboličke kondicije”, dodaje Gaddour.

PROGRAM TRENINGA

Uzmite bučice od 11 kilograma i izvodite sledeće vežbe u krugu. Svaki pokret izvodite 30 sekundi, a onda se odmarajte 30 sekundi pre nego što krenete na sledeću vežbu.

Jednu rundu čini pet vežbi, a vi uradite 6 rundi u roku od 30 minuta.

Vežbaj kao Supermen: Nemilosrdan trening snage

Vežba 1

PREDNJI ČUČANJ S BUČICAMA

Vežba 2

SKLEK SA TRAKOM ZA ISTEZANJE

Vežba 3

ALTERNIRANI OBRNUTI ISKORAK S BUČICAMA

Brže do snage: 4 taktike koje niste probali

Vežba 4

VESLANJE BUČICAMA U POZICIJI ZA SKLEK

Vežba 5

VESLANJE BUČICAMA U POZICIJI ČUČNJA (SA SAVIJENIM KUKOVIMA)

A.J.

Pročitajte i  Iskujte čelični stomak
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *