9 najboljih vežbi za eksplozivan kućni trening - Men`s Health

9 najboljih vežbi za eksplozivan kućni trening

BUGARSKI SPLIT ČUČANJ

Ako želite da izvajate snažno i mišićavo telo bez odlaska u teretanu, onda počnite od ove vežbe. Bugarski split čučanj će pogoditi vaše kvadricepse i gluteus i pripremiti vaš metabolizam za sagorevanje dodatnih masnih naslaga.

Saznajte i Najbolji kućni trening za izgradnju jezgra i trbušnjaka

PUZANJE MEDVEDA

Ova vežba pogađa apsolutno svaki mišić u vašem telu, a aktivira i mišiće jezgra, koji će vas sačuvati od eventualnih povreda.

Takođe, ova vežba poboljšava način na koji se krećete i konekciju između leve ruke i desne noge i obrnuto.

Otkrijte i Kako da efikasno vežbate kod kuće

Na kraju, ova vežba može da bude sjajan oblik kardio treninga.

SKLEK

Sklekovi će vam pomoći da izgradite mišiće gornjeg dela tela: moćne grudi, snažna i zdrava ramena i eksplozivno jezgro.

Saznajte i 8 varijacija sklekova koje nećete zaboraviti

EKSTENZIJA KUKOVA I BUTINA

Ključna vežba za razvoj zadnje lože i gluteusa.

Vežbanje kod kuće: Napravite opremu za vežbe opterećenja

ZGIB

Ako želite sjajan trening kod kuće, predlažemo vam da investirate u šipku za zgibove. Pomoću ove vežbe ćete izgraditi velike ruke, široka leđa, snažan stisak i impresivnu fizičku građu bez povrede ramena.

Ako budete vredno radili zgibove, isklesaćete zversku V formu, na kojoj će vam svi zavideti.

Otkrijte i 9 hardcore varijacija zgibova koje nećete zaboraviti

ČUČANJ SA SKOKOM

Obični čučnjevi sa sopstvenom težinom su prelaki, a hiljade ovih čučnjeva je neophodno da biste izgradili mišiće i sagoreli masne naslage, pa je najbolje da pokušate sa ovom eksplozivnom varijacijom skleka, koja će aktivirati vaše mišiće.

PIKE SKLEK

Želite široka, mišićava ramena?

Onda je ova vrsta sklekova pravi izbor za vas. Nabildujte deltoide i izgradite triceps.

Pročitajte i 6 eksplozivnih vežbi za trbušnjake

BOX ČUČANJ JEDNOM NOGOM

Pročitajte i  Uskočite u snažan trup

Super stvar kod ove vežbe je što možete da idete od laganog do nenormalnog napora, a sve u zavisnosti od visine objekta na kome sedite.

Saznajte i Trening za sagorevanje kalorija

Ovo je takođe jedna od najjednostavnijih vežbi, koja vam pomaže da izgradite snažan i moćni donji deo tela.

SALUTE IZDRŽAJ

Tradicionalni izdržaj je pomalo dosadan. Zato postavite sebi novi izazov i dok jedna ruka stoji u poziciji klasičnog plenka, drugu stavite na čelo kao da otpozdravljate (salute – pozdrav), a onda promenite ruke.

Ovaj hardcore potez ruku momentalno povećava intenzitet vašeg jezgra.

Rekord u plenku: Upoznajte čoveka koji je izdržao 4 i po sata

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *