9 hardcore varijacija zgibova koju nećete zaboraviti - Men`s Health

9 hardcore varijacija zgibova koju nećete zaboraviti

Fitnes ekspert Patrik Oven otkrio je devet ubitačnih varijacija klasičnih zgibova. Možda vam se prva varijacija učini prelakom, ali obećavamo da vam neće biti svejedno kada saznate koja je poslednja i najteža varijanta zgiba.

Pročitajte i Savladajte zgib jednom rukom

STROGI ZGIBOVI

Uhvatite šipku dlanovima okrenutim od vašeg tela i izdižite telo koliko god vaše ruke mogu to da podnesu.

ZGIBOVI U ŠIROKOM HVATU

Ova varijacija sklekova je teža od prethodne, ali predstavlja bolji trening za gornja leđa i ramena.

Saznajte i Šta morate da znate da biste pravilno izveli zgib?

Ne žurite, jer što sporije radite, to mišići više radi. Deset ispravno urađenih zgibova je mnogo bolje od 15 loše urađenih.

Uhvatite šipku u širokom hvatu (mnogo više od širine ramena) i radite zgibove. Ukoliko vam je ova varijacija isuviše laka, dodajte teški pojas kako biste osetili otpor.

Otkrijte i Pravi muškarci rade zgibove

CHIN UP

Chin up je najlakša varijanta zgibova, a ako dodate sebi teški pojas, dobićete sjajan izazov.

Ova vežba može da bude i sjajna alternativa biceps pregibu.

Ovog puta su dlanovi okrenuti ka vašem telu.

ZGIB SA KOMBINOVANIM HVATOM

Ova varijacija je sjajna zato što pogađa različite strane i grupe mišića. S jedne strane pogađa mišiće leđa, a s druge biceps.

Pročitajte i Test zgibova

Dok predstavlja sjajnu vežbu za izgrađivanje snage, ova varijacija zgiba je takođe i savršen kardio trening.

Zgib sa kombinovanim hvatom je skoro identična kao običan zgib samo što jednom rukom hvatate šipku s dlanom ka telu, a drugom s dlanom od tela.

ZGIB OKO VRATA

Sjajna vežba za gornji deo leđa, ali ne treba da pokušavate dok ne uradite 10 solidnih zgibova sa širokim hvatom.

Pročitajte i  5 strašnih stvari koje mogu zadesiti oko

Ova varijacija podrazumeva široki hvat, ali prilikom podizanja tela, šipka treba da vam dosegne iza glave, u predelu vrata.

Saznajte i 8 žestokih varijacija biceps pregiba

ZGIB STRELCA

Ova vrsta zgiba je dobila ime po svojoj formi gornjeg tela u toku izvođenja vežbe. Ono oslikava strelca koji se priprema za hitac.

Ova vežba je super trening za leđa, a takođe priprema telo za zgib jednom rukom.

Pročitajte i Ovo su ubedljivo najbolje varijacije sklekova

Uhvatite šipku širokim hvatom, a onda naizmenično podižite telo ka desnoj, potom se vratite u početnu poziciju, pa se podižite ka levoj šaci.

ZGIB PEŠKIROM

Kod ove varijacije ključ je u jačini hvata. Ovo je sjajna vežba za lat mišiće i bicepse.

Zgrabite peškir umesto šipke: 3 idealne vežbe za tonus celog tela

Pronađite peškir i kratak konopac i istestirajte izdržljivost. Prebacite peškir ili konopac preko šipke, uhvatite se za njegove krajeve i podižite telo koliko god možete.

ZGIB SA NOGAMA POD UGLOM OD 90 STEPENI

Ova varijacija je veoma teška za jezgro. Ključ za ovu vežbu je snaga abdomena i veoma mnogo vežbanja i pokušavanja.

Otkrijte i Apsolutni zgib na karikama

Veoma je važno da kada pokušavate da izvedete ovaj zgib, vaše noge treba budu paralelne sa podom i ispravljene.

ZGIB S TAPŠANJEM

Ova varijacija je najteža od svih prethodnih i ne bi trebalo da je pokušavate dok ne usavršite osnovne vrste ove vežbe.

Ekstremno je teška, ali izgradiće masivne mišiće.

Pročitajte i Mrtvo dizanje i njegove najpopularnije varijacije

Počnite tako što ćete uraditi običan zgib, a kada stignete do vrha, pustite šipku i pljesnite rukama, a onda uhvatite šipku i spustite se u početnu poziciju.

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *