Novak Đoković: 4 najbolje vežbe za istezanje - Men`s Health

Novak Đoković: 4 najbolje vežbe za istezanje

Meni šampiona: Ovako se hrani Novak Đoković

Fitnes ekspert Piter Parasiliti objasnio je četiri vežbe istezanja najboljeg tenisera na svetu.

ISTEZANJE KUKOVA NA ROLERU

120 sekundi svaka noga

Prava fleksibilnost dolazi od otvaranja vaših karličnih mišića i kukova,a ne iz istezanja mišića. Lezite na pod sa penastim valjkom na vrhu vašeg kvadricepsa i zarolajte 10 cm nazad i napred, polako.

Pročitajte i Ove vežbe istezanja su vam neophodne pre treninga

Otkrijte i Istezanje za veću snagu

ISTEZANJE BUTINA I KVADRICEPSA (IT band roll)

120 sekundi svaka noga

Saznajte i Kako da imate bekhend kao Đoković

Postavite se u poziciju bočnog izdržaja sa kukom na penastom valjku, a drugu nogu prebacite preko nje i rolajte valjak gore, dole, pogađajući regiju između kuka i kolena.

ISTEZANJE AHILOVE TETIVE

Hranite se kao Novak: Ukusan obrok bez glutena

120 sekundi jedna noga

Sedite i postavite ruke iza leđa, a penasti valjak ispod vaših listova. Kotrljajući valjak dole gore istežete i opuštate Ahilovu tetivu.

Otkrijte i Fitnes tajne Rodžera Federera

ISTEZANJE NOGU I GLUTEUSA

120 sekundi svaka noga

Ostavite valjak po strani i zagazite u dubok iskorak, dodirijući drugim kolenom pod.

Dress code: Zašto teniseri na Vimbldonu nose belu odeću?

Pročitajte i  5 MMA pokreta koje svaki muškarac mora da zna
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *