Vežbanje bez bola - Men`s Health

Vežbanje bez bola

REŠENJE?
Pred vama je nekoliko vežbi kod čijeg izvođenja treba da budete naročito pažljivi. Ovim vežbama ćete ojačati rameni zglob i tako se zauvek osloboditi neprijatnog probadanja.

POTISAK S GRUDI
Ukoliko prilikom izvođenja vežbe potisak s grudi spuštate laktove niže od ramenog zgloba, preti vam opasnost da još više povredite zglobne strukture. Zato na grudni koš treba da stavite peškir umotan u rolnu i da tako onemogućite suviše nisko spuštanje šipke.

POVLAČENJE KA GRUDIMA
Uhvatite šipku pothvatom malo uže od širine ramena. Pravih leđa, nagnite se malo unazad i polako privucite šipku grudima. Zatim je, takođe veoma polako, potiskujte i zaustavite se tek neposredno pre nego što sasvim ispružite ruke.

ČUČANJ
Kad biste šipku potiskivali iza glave, ligamenti u ramenom zglobu bi vam se još više istegli. Zato je bolje da šipku namestite na prednji deo ramena kako biste držeći je savijenim šakama mogli da je kontrolišete. Pri tom treba da vodite računa da vam laktovi sve vreme budu visoko podignuti.

ODRUČENJE
Bučice obrnite tako da vam palac bude okrenut naviše, a ramena potisnite malo unapred. Time ćete smanjiti opterećenost rotatorne manžetne.

Pročitajte i  Više veslanja za veće mišiće
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *