Za bolji san: Najbolje doba dana za trening je... - Men`s Health

Za bolji san: Najbolje doba dana za trening je…

Bilo koje doba dana je korisno za trening, jer bez vežbanja nema ni zdravlja, ali ako imate probleme sa spavanjem, vreme u toku dana koje odvojite za teretanu može da utiče na vaš san u toku noći, objašnjavaju naučnici Univerziteta “Apalači”.

Saznajte i Da li treba da odlazimo na spavanje gladni?

U ovoj studiji, ljudi koji su radili trening s tegovima u sedam sati ujutru brže bi utonuli u san uveče u odnosu na one koji nisu trenirali uopšte ili su išli u teretanu popodne ili uveče.

Međutim, ljudi koji dižu tegove u sedam sati uveče ne samo da bolje spavaju tokom noći u odnosu na lenje vežbače već imaju i kvalitetniji san od jutarnjih tipova.

Otkrijte i Odličan razlog da na spavanje odete ranije

AKO NE MOŽETE DUGO DA ZASPITE – TRENIRAJTE UJUTRU

Dakle, ako imate problema sa uspavljivanjem, jutarnji treninzi mogu da vam pomognu.

Ukoliko vežbate ujutru, verovatno malo menjate svoj ciklus spavanja kako biste ustali ranije da trenirate. Uz dodatne kalorije koje ćete sagoreti na početku dana, jutarnji trening može da vam pomogne da zaspite lakše uveče, kaže autor studije Skot Kolier.

Pogledajte i 10 urnebesno smešnih načina treniranja

AKO ŽELITE KONTINUIRANI SAN – TRENIRAJTE UVEČE

Ali ako imate problema sa isprekidanim snom, onda bi mogli da vam pomognu treninzi u večernjim časovima.

Ako vežbate uveče, dizanjem tegova povećavate telesnu temperaturu što može da opusti mišiće, stvarajući termalni efekat tople kupke.

S umorom mišića, spavaćete čvrsto i nećete se buditi u toku noći.

Pročitajte i Kako nedostatak sna utiče na vaše telo

A.J.

Pročitajte i  Stafilokok i njegova opasna družina
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *