Mrtvo dizanje: Zanimljiv način da poboljšate tehniku - Men`s Health

Mrtvo dizanje: Zanimljiv način da poboljšate tehniku

Verovatno ste poslednji put skakali u dalj u srednjoj školi, ali nije loše da se podsetite tehnike skoka. Ova disciplina će ne samo poboljšati vaš performans u pokretima poput mrtvog dizanja, olimpijskog dizanja, već i zamaha ketlbelom i kompletan vaš trening.

Mrtvo dizanje: Izbegnite povrede pomoću sledećih vežbi

CILJ: VAŠA VISINA U CM

Stanite s obe noge i obeležite start. Skočite napred koliko god možete. Obeležite mesto doskoka. Izmerite koliko ste skočili. E, to je vaša početna linija.

Vaš minimalni cilj bi trebalo da bude visina u cm. Ako ste visoki 1,75 m onda treba da skočite 175 cm.

Uspeli ste da skočite toliko? Svaka čast! Ako niste, onda pokušavajte i vežbajte, a znaćete da napredujete ako ste svakim skokom bliži cilju.

TAJNA USPEŠNOG SKOKA: ŠTO MANJE SAVIJANJE KOLENA

Dva švedska Olimpijca su otkrili tajnu: ako želite da skočite što dalje,morate da savijate kolena što je manje moguće.

Pokušajte: skočite u dalj tri puta s duboko savijenim kolenima.

Mrtvo dizanje: 4 saveta za bolju tehniku

Onda uradite tri puta skok u dalj, ali s jedva savijenim kolenima. Zabacite zadnjicu, isturite kukove napred i skočite.

Ključ je u zglobovima: maksimalno savijanje kukova i minimalno savijanje kolena daje savršene rezultate.

Ovo je ključ i mrtvog dizanja, olimpijskog dizanja i zamaha ketlbelom, pa kada budete usavršili ovu tehniku skoka u dalj, usavršićete i tehniku izvođenja ovih vežbi. 

Bilo da ste skočili željenu daljinu ili ne, vežbajte tri puta nedeljno skok u dalj u sklopu regularnog treniga. Nakon dve nedelje, uradite ponovo test i proverite da li ste napredovali.

Pročitajte i 5 vežbi ketlbelom za početnike

ZAGREVANJE

  • Zamah ketlbelom – 12 ponavljanja
  • Čučanj s peharom – 1 ponavljanje
  • Marširanje u mestu – 10 ponavljanja

TRENING

  • Rack mrtvo dizanje
Pročitajte i  Kako da prepoznate lošeg personalnog trenera

2 serije, 5 ponavljanja

  • Potisak

Uradite koji god želite potisak, potisak s grudi, ramena, sklekove

Mrtvo dizanje i njegove najpopularnije varijacije

2 serije, 5 ponavljanja

  • Vežbe na šipci

Radite dizanje nogu ili zgibove, ravno pet minuta.

  • Skok u dalj

10 skokova u dalj

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *